Българската марка KWIAT на световно изложение за очила

Българска марка за слънчеви и диоптрични очила KWIAT взе участие със собствен щанд на най-голямото оптическо изложение в света - MIDO 2019, което се проведе този февруари за 49-ти път в Милано, Италия. Сред присъствието на многобройни световно известни марки очила, единственият български щанд се отличаваше и с атрактивната визия на младата поп сензация Дара, коярто стана рекламно лице на марката.

Българската марка KWIAT на световно изложение за очила

DARA и KWIAT ще погледнат към модата през призмата на изкуството. През 2019 година марката ще предложи четири сезонни колекции. Акцентът ще е във форми тип котешки очила, шестоъгълни рамки, създадени от пластмаса и метал, метални рамки от два цвята, както и модели от еко материали, които съдържат до 90% памук и са бързо разградими. Истинска иновация ще бъдат и моделите, създадени от изключително олекотения материал HH, който дава неповторимо усещане за лекота и прецизност.

Българската марка KWIAT на световно изложение за очила

Разнообразната палитра от цветове при дамските модели предизвикваха емоции дори и при италианците, които са известни с това, че са най-големият износител, но и вносител на очила в света.

Българската марка KWIAT на световно изложение за очила

Впечатление направиха разчупените форми, качество на изработка и актуалния дизайн на KWIAT, които привлякоха интереса на клиенти и партньори от Белгия, Франция, Португалия, Испания, Израел, дори от Мексико и Индия.