Бритни Спиърс е новото рекламно лице на Kenzo
Певицата Бритни Спиърс е Мис Американска Мечта откакто навърши 17 години, но някакси никога не успя да се наложи на модната сцена. Нито един дизайнер не я е канил на вземе участие в рекламна кампания или да стане лице на марка. Досега никога не е засичана на модни ревюта и най-интересното никога не е присъствала на най-известното събитие в модните среди - Met Gala.
Досега. Една от най-известните модни марки, Kenzo се спря именно на Бритни Спиърс като лице на новата си колекция. Въпреки че сме свикнали да виждаме певицата предимно кежуъл, тя ни показа, че може да бъде истински професионалист на снимачната площадка за новата кампания на Kenzo за пролет/лято 2018.
Тази последна кампания е отражение на емблематичната за марката кампания от 1986, когато представиха своя колекция деним. Именно затова изборът им е бил Спиърс, нещо в нея напомня за тези години.
За първи път от много години, виждаме Бритни Спиърс такава каквато я помним от 20те години - млада, стилна и екстравагантна, облечена в Kenzo от главата до петите.
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви