Рекламистът, украсил с мустачки от мляко световните топмодели и фотографът на Versace идват у нас за “разпродажба на идеи” през ноември
Оригиналната концепция на рекламния Admall 2008, който ще се проведе в Интер Експо център от 5 до 8 ноември, води световни звезди в България. Фестивалът на Рекламодателя ще се проведе под формата на “пазар на идеи” и ще даде възможност на рекламодатели да се срещнат с рекламни и ПР агенции и журналисти, като едновременно с това почерпят световен опит. Под формата на лекции и уъркшопове ще протече фестивала, но няма да се ограничи само с това. Пърформанс на известния фотограф на Versace Стефано Опо, който ще снима на живо пред публика, уникално парти, което ще е осветено само от фаровете на лимузини, грандиозно откриване и серия от партита, на които ще се смесят лукс, блясък и хаосът на творческата атмосфера, ще ви пренесат в света на божествените идеи. Истинска плеяда от световни звезди ще изсипе най-доброто от своите познания и опит по време на Рекламния Mall.
Сред тях са «отговорникът» цяла Америка да пие Будвайзер, който украси с мустачки от мляко световните топмодели Тод Грант (партньор и креативен директор в независимата Cole&Weber United, Сиатъл), фотографът на Версаче Стефано Опо, създал най-добрите принтове в Европа за последните две години, работил за имена като Симпли Ред, Дюран Дюран, Ерос Рамацоти, Боб Гелдоф, Бой Джордж и др., бразилецът, направил от дизайна на Nike цяла легенда, обявен за най-добрият дизайнер в света под 27 години Гилермо Борше, управителят на училището по визуални изкуства в Ню Йорк Ричард Уайлд и неговата съпруга, които знаят всичко за печеленето на пари чрез нестандартна визуална комуникация и ПР-ка от Ню Йорк Саманта Дидженаро, свежа и готина като съименничката си от „Сексът и градът”, която ще издаде тайните на многобройните си ПР успехи в най-динамичния град в света.
Световните гости страхотно са харесали уникалната идея на “Фестивала на Рекламодателя” - Admall 2008 за «разпродажба» на идеи, обвързана с визията за големия mall, тъй като до момента тя се реализира за първи път в света. Идеята на организаторите е mall-ът да стане ежегодна традиция, на която да обменят опит рекламодатели и агенции от цял свят.
Снимки:
1. Тод Грант - партньор и креативен директор в независимата Cole&Weber United, Сиатъл
2. Реклама, създадена от Тод Грант
3. Фотографът на Версаче Стефано Опо
4. Фотография на Стефано Опо
5. Реклама на NIKE, създадена от Гилермо Борше
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви