Триумф показва най-доброто от себе си
От м. януари 2008 г. световният гигант “Триумф“ представя своя нов корпоративен дизайн навсякъде по света. Новото лого олицетворява глобалното единство в утвърждаването на марката “Триумф“, както и процесите на подмладяване и модернизация във фирмата.
Новото лого има по-модерно и по-женствено въздействие, като се доближава повече до първоначалното значение на думата "Триумф". Червеният цвят - символ на съблазън и чувственост, продължава да бъде основен компонент на корпоративния дизайн. Коронката - символ на обаяние и вдъхновение - остава като важна съставна част от новото лого, но тя е видимо уголемена и всъщност е заключителен елемент от надписа. Новият шрифт е по-четивен и предоставя повече възможности за креативен комуникативен подход.
Вдъхновена от стремежа да разкрие и подчертае божественото във всяка жена, “Триумф“ залага на своя нов корпоративен дизайн, за да привлича и поражда желания, докосвайки се до емоционалната същност на женската природа.
Модерна, уникална и желана, марката “Триумф“ е необходимост за всяка съвременна жена!
Снимки: © Triumph
02.02.2008 11:44 - Neli
Razlikata ne e goliama, no novoto logo na Triumf e po-aktualno! Pone na men mi haresva poveche!
02.02.2008 11:46 - Koko
Червеният цвят - символ на съблазън и чувственост, продължава да бъде основен компонент на корпоративния дизайн. Коронката - символ на обаяние и вдъхновение - остава като важна съставна част от новото лого
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви