Българката Милена Атанасова влезе в най-новата онлайн енциклопедия на световната мода

Милена Атанасова, известна като топдизайнер в арт гилдиите на Париж и Ню Йорк, фигурира наравно, достойно и престижно с най-големите в жанра. Авторите на проекта са подредили имената на държавите по азбучен ред, така че Атанасова е в челото на престижния списък.
Неотдавна от Швеция е дошла още една подобна новина - в тематична програма на Стокхолмския университет вече изучават творчеството на Атанасова. Дамата е не само автор на колекции, но и артист с утвърдени творби в изящните изкуства.

Българката Милена Атанасова влезе в най-новата онлайн енциклопедия на световната мода

Атанасова обаче има още една, особено главна роля в кариерата си: на прочут преподавател в Студио MVL - частен институт за моден дизайн и изкуства.
"Тук изграждаме чувството за красота и хармония, необходимостта всеки от нашите възпитаници да се изразява чрез различни жанрове. Тук се изучава "френския вкус", който се брои за залог на елегантност", разказва Милена. Студиото печели висок рейтинг и защото е единственото, чийто екип е композиран изключително от професионалисти, работили и работещи със световноизвестните модни къщи - Givenchy, Alexander McQueen, Chanel, Dior, Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, Lacoste. Обучението е 15-месечно. Най-добрите получават привилегията да работят с тежката кавалерия.

Мастер класът на Милена "Моден дизайн, маркетинг и стратегии" е три пъти през годината - януари, юни и септември. Той е запазена марка в гилдията - който иска да успее, трябва да попадне в него. В края на всеки цикъл Студио MVL организира модно ревю и изложба в престижни галерии на Париж. Идват мениджърите на водещите марки, за да "надушат" бъдещите звезди. Милена отдавна има ученици из цял свят. Двама от тях са в Dior, един работи за Harper's Bazaar в Ню Йорк, нейни студенти са в ателиетата на Kenzo, Giambattista Valli, Thierry Mugler. Няколко от момчетата и момичетата от последните й випуски са създали собствени лейбъли във Франция, Австралия и Канада.

Влиза в института за дизайн "Dupere". Вади страхотен късмет и успява да спаси рокля за 18 000 евро - всъщност това е тестът, за да се включи в екипа на Стела Макартни. Следват участия в зрелищата, наречени Givenchy, Lanvin, Louis Vuitton. От ръцете й излизат тоалети за по 500 000 евро.

Българката Милена Атанасова влезе в най-новата онлайн енциклопедия на световната мода

Източник: standartnews.com