22 световни марки отвориха първите си бутици в София
Най-новият търговски и развлекателен център Sofia Ring Mall вече отвори врати. Компанията ZBS откри първите си 12 магазина в шопинг центъра, който се намира на бул."Околовръстен път" в близост до ИКЕА. Сред тях са Bossini, Broadway, Claire's, Doppelganger, French Connection, List, M&Co, MO, Next, Oasis, Shana и Warehouse. До края на месеца в Sofia Ring Mall ще посрещнат клиенти и бутиците на модните брандове OVS, Dazzle (Sox Box, Penti), Boux Avenue, Park Lane, Smash, Alcott. Новите търговски обекти се разполагат общо върху 4000 кв.м. площ.
ZBS България събира под един покрив едни от най-добрите марки в света. Магазините ще предлагат богат избор на качествени модни стоки и аксесoари за цялото семейство и всеки повод, които са различни от масовия пазар и същевременно на достъпни цени. Идеята е клиентите да се забавляват, докато избират, пробват и научават повече за най-новите тенденции в различни области - мода, красота, дом, лайфстайл и много други. Една нова концепция насочена към всички страстни почитатели на световната мода. А разнообразните международни брандове ще ви накарат истински да се отдадете на едно незабравимо шопинг изживяване.
Модните магазини на ZBS България бяха подготвили различни изненади и промоции за посетителите. От мениджмънта на компанията обещават това да се превърне в традиция, а тепърва клиентите ще могат да се възползват от още по-атрактивни отстъпки в търговските обекти.
На територията на Sofia Ring Mall до края на ноември ще заработят и мултибранд магазините Strand SPORT (марките Lonsdale и Reebok), Strand MEN (марките Mustang и Giovanni Gali) и Strand WOMEN (марката Silvian Heach).
ОЩЕ ЗА МАРКИТЕ С ПРЕДСТАВИТЕЛНИ МАГАЗИНИ В
SOFIA RING MALL:
Bossini - популярен бранд за всекидневно облекло, известен с комфортния си, енергичен стил и многото цветове, които присъстват в колекциите на марката. Bossini предлага пълна гама от ежедневни дрехи за мъже, жени и деца на достъпни цени, които са създадени, за да задоволят различните вкусове на клиентите. Основната идея в колекциите е да ни заредят оптимистично. Затова слоганът на бранда гласи: "Бъдете щастливи". Зеленото е цветът на природата, който е символ на развитието и енергията. Тази багра чудесно отговаря на позитивното послание, което марката носи. Наша запазена марка е логото ни, което изобразява лампа, символизираща светлината и ентусиазма, които карат хората да се чувстват по-уютно. Ние не сме просто бранд за качествени облекла, а нашата цел е да накараме клиентите ни да се почувстват по-щастливи, пазарувайки нашите продукти.
Bossini във Фейсбук: https://www.facebook.com/BossiniBulgaria
Broadway NYC - марката е създадена през 1986 г.и разкрива модния облик на Голямата ябълка чрез своите колекции, които се предлагат в над 30 държави по света. Колекциите винаги са съсредоточени в създаването на дрехи за младия и модерен човек, който следи тенденциите и държи на неподправения си стил. Ние сме там, където се раждат модните тенденции - а именно в мегаполисите. Като започнем от лондонските винтидж пазари, минем през нощните клубове на Барселона, за да се озовем из улиците на Ню Йорк. Ние ще ви покажем най-модерните модни стилове, черпещи постоянно вдъхновение и креативност от космополитния Ню Йорк и неговите квартали като Сохо и Бродуей.
Claire's - e една от най-големите световни марки за аксесоари и бижута предназначени за деца, момичета, тинейджърки и млади жени. Мисията на марката е да бъде "най-добрият приятел на момичетата". Приятел, който ги вдъхновява да изразяват себе си и да бъдат креативни. Верен в забавлението, модата, бижутата и аксесоарите. Claire's разработва изключително широк спектър от продукти: чанти, аксесоари за коса, шалове, обеци, колиета, козметика и още много други. Около 90% от стоките са уникални продукти, които могат да се намерят само в магазините на Claire's на достъпни цени за всеки потребител.
Claire's във Фейсбук: https://www.facebook.com/ClairesBulgaria
Doppelganger - италианска търговска марка, която предлага стилна конфекция за мъже. Компанията е основана през 2004 г.във Виа Фратина на метри от площад "Испания", в сърцето на Рим. Основатели са последната генерация шивачи и занаятчии с една простичка мисия - тяхната марка да се превърне в пътеводител за модерния мъж в света на модата. Предназначена за мъже, които са привлечени от елегантността и италианския стил. Doppelganger е синоним за качество, елегантност и безупречно обслужване на достъпни цени. Брандът предлага изискани модели облекла, които бягат от клишетата. Днес, компанията има 32 магазина в Италия, както и 14 франчайза и смело крачи към още по-мащабно международно разрастване.
Doppelganger във Фейсбук: https://www.facebook.com/Doppelganger.BG
French Connection - позната също като FCUK е модна марка, основана през 1972 г. и базирана в Лондон, Великобритания. Марката предлага дамски и мъжки облекла и аксесоари според най-последните световни модни тенденции. Колекциите на French Connection обхващат, както ежедневни и спортно-елегантни модели, така и облекла за специални случаи и коктейли. French Connection е предпочитана марка от редица световноизвестни звезди, сред които Кейт Мидълтън, Анджелина Джоли ("Мистър и мисис Смит"), Нина Добрев ("Дневниците на вампира"), Джесика Алба ("Sin City"). Тя се продава в стотици магазини по целия свят, включително САЩ, Австралия, Близкия Изток и над 15 държави в Европа.
French Connection във Фейсбук: https://www.facebook.com/FrenchConnectionBulgaria
LIST - италианска марка, която предлага луксозно дамско облекло и аксесоари. List е създадена през 1991 година от Рубен Дел'Аричиа и Джиуло Москати. Понастоящем магазини на LIST има в 27 страни, от Монреал до Дубай. Марката носи ясно послание - Висококачествена италианска мода на изненадващо приемливи цени. Концепцията на марката LIST е силна и отличима - тя е съпоставима с италианската чувственост, прекрасни дизайни и прецизна изработка с rталианско качество. LIST означава още свежест и динамика, по време на текущия сезон марката постоянно обновява своите предложения с мини колекции, които стимулират въображението на дамите и желанието им да са модерни.
LIST във Фейсбук: https://www.facebook.com/LISTBulgaria
M&Co - една от най-големите модни компании за търговия на дребно в Обединеното кралство и е производител на качествени облекла в продължение на повече от 50 години. Стартира през 1960 г. като малък семеен бизнес само от шест магазина в Глазгоу, собственост на семейството McGeoch. Понастоящем M&Co има над 300 магазина в цяла Великобритания. Специализирани в дамска, мъжка, детска мода, бельо, аксесоари и стоки за дома, философията на бранда е да получаваме вдъхновение от света около нас.
M&Co във Фейсбук: https://www.facebook.com/MandCoBulgaria
MO - е португалска модна марка за дрехи и аксесоари. Разполага с 12 магазина, 9 от които на Канарските острови и 3 в Малта. На територията на Португалия пък са пръснати общо 104 бутика. Брандът се опитва да привлече модерната градска жена, а също така предлага дрехи и аксесоари за цялото семейство. Магазините се отличават с характерното си пространствено оформление в свежи цветове и с качество на артикулите. Широката гама от дрехи, аксесоари, обувки, детски и бебешки стоки, винаги са в крак с най-новите модни тенденции. Мисията на МО е да предлага продукти със стил и страхотни цени, за да могат по-широк кръг от клиенти да си ги позволят. Търговските обекти са разделени на три зони - дамска, мъжка и детска, за да е удобно на пазаруващите.
Next - това e един от най-популярните британски брандове - залагащ на модерния стил в комбинация с изключителен дизайн, страхотно качество и достъпни цени. Днес всеки може да намери по нещо за себе си в магазините на Next. Първият магазин за дамско, мъжко облекло и обувки е открит в Шотландия през 1984. През 1985 Next дебютира с интериорна линия, а през 1987 компанията пуска на пазара първата си колекция детско облекло. Растежът на компанията е впечатляващ - днес веригата има над 500 магазина само във Великобритания, 180 магазина в Европа, Русия, Близкия Изток, Индия и Япония. През 1999 г. Next представят онлайн версия за пазаруване и стават пионери в това да дават възможност за покупка на един бранд по три различни начина: в магазините, по телефон и online. Силата на бранда е в това, че предлага разнообразни дрехи за четирите сезона, които позволяват на всеки - независимо от пол, възраст и настроение, да открие своя стил на обличане, да бъде уникален и оригинален.
Oasis - британска марка за дамско облекло, обувки и аксесоари. Oasis е за всяка жена, която иска да подчертае своята женственост и индивидуалност. Марката е един от най-популярните британски брандове и предлага стилно дамско облекло, обувки и аксесоари. Освен магазините във Великобритания и Ирландия, които са над 300, брандът присъства в още 19 страни в Азия,
Средния Изток и Русия. Oasis разполага с екип от дизайнери, които създават колекции единствено и само за бранда. Те се гордеят със своите женствени и очарователни дизайни. Eдна от запазените марки на бранда са принтовете. От сладките полка точки до луксозни леопардови шарки, тя винаги е крачка напред в търсене на следващия актуален принт.
Oasis във Фейсбук: https://www.facebook.com/OasisBulgaria
Shana - предлага дрехи, обувки и аксесоари, предимно за млади момичета. Shana е създадена през 2010 година от Хулиан Имаз, един от водещите експерти в модния бизнес. Роден в Тудела, Имаз започва своята кариера в текстилния бизнес в Барселона, където започва да работи като доставчик на международни компании като El Corte Ingles и Inditex. Компанията му произвежда над 50 милиона бройки облекла на година за Inditex, предимно фокусирайки се върху младите хора, което се потвърждава и от създаването на Berska - марка която той ръководи от 1998 до 2000 година.
Shana във Фейсбук: https://www.facebook.com/ShanaBulgaria
Warehouse - всеки дизайн на марката е вдъхновен от модерния градски живот. Първият им магазин отваря врати в Лондон през 1976 като основната цел е да направи модата достъпна за всички. Концепцията е дело на Джеф Банкс и на Морис и Майкъл Бенет. В ранните години на 80-те излиза и първия иновативен за времето си каталог за поръчки по пощата на Warehouse, на чиито страници са били Наоми Кембъл, Кристи Търлингтън, Стефани Сиймур и Анди Макдауъл. През годините бранда се развива и към момента има над 300 магазина. Отличителният почерк продължава да бъде все така изразителен благодарение на екипа от дизайнери, които създават облекла, предназначени за клиентите на Warehouse. През годините много жени, сред които модни журналистки, стилисти и много известни личности са намирали любимите си дрехи именно в Warehouse.
Warehouse във Фейсбук: https://www.facebook.com/WarehouseBulgaria
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви