Алиша Кийс ще рекламира новото ухание на Givenchy
Алиша Кийс стана новото лице на парфюмите на Givenchy.
Певицата сключи първия си договор за реклама на козметичен продукт с парфюмерийния отдел на френската модна къща и ще бъде лице на най-новия й аромат, който ще бъде пуснат на пазара през септември.
"За мен е чест да представя на света най-новия парфюм на Givenchy. Дълго време Givenchy беше една от най-култовите луксозни модни къщи и е мой личен фаворит", сподели Кийс пред сайта WWD.
Така тя се присъединява към звезди като Аманда Сийфрид, която в момента е лице на аромата Very Irrésistible, Джъстин Тимбърлейк, който участва в рекламите на Play, и Ума Търман, звезда в рекламната кампания на Ange ou Demon Le Secret.
Парфюмите Givenchy от дълго време използват известни лица в своите кампании. През 1958 г. Юбер дьо Живанши написа история като помоли холивудската звезда Одри Хепбърн да представлява аромата му L`Interdit на мястото на обикновен модел.
За Алиша Кийс сделката с Givenchy е ново направление, след като едногодишното й партньорство с Blackberry завърши през януари, с което тя престана да бъде глобален творчески директор на марката телефони.
БГНЕС
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви