Кейт Мос е новото рекламно лице на Алекзандър МакКуин
Кейт Мос засне сесия за първата си модна кампания за британската марка Алекзандър Маккуин след 40-тия си рожден ден.
Може и вече да навърши 40, но Кейт не забавя темпото, с което работи. Това е първият проект на модела за марката след смъртта на нейния основател и близък приятел на Кейт, Алекзандър Маккуин през 2010 г.
Мос е новото лице на британската марка за колекция Пролет/Лято 2014.
За новата колекция на британската марка моделът се превръща във футуристичен гладиатор с кожа с избелени вежди и ярки жълто-оранжеви цветове. Компания й прави малка кукла с нейния образ. Не е ясно дали ще има и серия кукли "Кейт Мос".
Кампанията е заснета от Стивън Клайн, а като част от нея е създаден и кратък филм, вдъхновен от "воайорските елементи в британския трилър Peeping Tom от 1960".
Кейт Мос вече е снимала за пролетно-летните кампании на Matchless, ElevenParis и Stuart Weitzman.
БГНЕС
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви