Синди Крауфорд смени висшата мода с ежедневната

Колекцията на супермодела Синди Крауфорд за марката C&A ще бъде пусната в продажба в 1500 магазина на модната марка в Европа през есента, като най-напред ще се появи в Германия. Колекцията се състои от 31 модела ежедневно облекло - кожени якета, ризи, плетива, дънки, а цената на дрехите варира от 12 евро за тениска до 149 евро за кожено яке.

"Моята цел е да помогна за създаването на удобна мода за ежедневно носене. Винаги съм мечтала да имам собствена модна линия и съм развълнувана от партньорството със C&A. Те имат дълга история в предлагането на качествени дизайни на достъпни цени за техните клиенти. За мен е важно да съм свързана с компания, която предлага удобна мода с безпрецедентно предлагане за клиентите", сподели манекенката.

Синди Крауфорд смени висшата мода с ежедневнатаСинди Крауфорд смени висшата мода с ежедневната

Синди Крауфорд смени висшата мода с ежедневнатаСинди Крауфорд смени висшата мода с ежедневната

Синди Крауфорд смени висшата мода с ежедневнатаСинди Крауфорд смени висшата мода с ежедневната

Синди Крауфорд смени висшата мода с ежедневнатаСинди Крауфорд смени висшата мода с ежедневната

Синди Крауфорд смени висшата мода с ежедневнатаСинди Крауфорд смени висшата мода с ежедневната

Крауфорд не е първата супермоделка, която сменя висшата с улична мода. Хелена Кристенсен е новото лице на марката Boden за този сезон, а Наталия Водиянова създаде колекция бельо за марката Етам, която вече замря във Великобритания, но все още развива дейност в Европа. БГНЕС