Авторска модна колекция отбеляза старта на нов автомобил в България

Новото градско бижу на Renault бе представено чрез проект за достъпна градска мода и вдъхновяваща колекция на младата модна дизайнерка Валя Стоянова, спечелила конкурса "Inspired by Twingo"

От късите прически със задължителен бретон и блестящите нокти от световните модни подиуми през артистичните интерпретации на грима от сърцето на Ню Йорк до елегантните силуети и компактните градски автомобили. Този проект на Renault за достъпна градска мода ни отведе на пътешествие в модерния начин на живот и представи новото Twingo като една от топ тенденциите за 2012 година. Новият модел на вдъхнови десетки млади дизайнери и екип от водещи визажисти за създаването на свят, в който актуалното е възможно сега, а стилът и комфортът са въпрос единствено на вкус.

Авторска модна колекция отбеляза старта на нов автомобил в БългарияАвторска модна колекция отбеляза старта на нов автомобил в България

Конкурсът “Inspired by Twingo” предизвика таланта на младите български дизайнери и отличи модна колекция, вдъхновена от предимствата на автомобилното бижу и ушита специално за официалната му премиера в България. Валя Стоянова, победител в конкурса, представи на стилно ревю на 25 януари своята концепция за визията на жената “Inspired by Twingo”. Колекцията е изработена изцяло от естествени материали като кашмир, вълна, кожа, коприна и плетива, като акцентите са ефектните комбинации на материи и цвят. Дрехите се отличават с изчистени кройки и следват идеята за достъпна мода като подчертават градската виталност и мобилност на съвременния лайфстайл. Вдъхновена от характерния дизайн и индивидуалност на новото Twingo, колекцията отправя послания за смело съчетаване на цветове и материи и подчертава плетивото като един от безспорните хитове на годината. Валя Стоянова е на 23 години и в момента учи за магистърска степен в специалност Мода в НБУ.

Авторска модна колекция отбеляза старта на нов автомобил в БългарияАвторска модна колекция отбеляза старта на нов автомобил в България

„Главният герой в този проект е новото Twingo. С него реално представяме следващо поколение автомобили Renault с фокус върху стилния дизайн, модерно оборудване и безкомпромисно представяне.”, коментира Калина Йорданова, Маркетинг Директор в Рено Нисан България. ”Това е градското бижу в гамата - практично, цветно, различно и съблазнително. Точно затова решихме да го покажем през призмата на модата и сме щастливи да видим, че то може да бъде истинско вдъхновение за модерния начин на живот”.

Авторска модна колекция отбеляза старта на нов автомобил в БългарияАвторска модна колекция отбеляза старта на нов автомобил в България

Новото Renault Twingo, чийто продажби започват у нас от началото на тази година, е първият модел в гамата на марката, който демонстрира обновения дизайн на Renault. В него се откриват редица стилистични решения, които скоро ще са характерни отличителни черти на всички модели на Renault. За да се постигне по-силна връзка между автомобила и неговия собственик, Новото Twingo се предлага с още по-богат избор на аксесоари за индивидуализиране на екстериора и интериора на автомобила - всеки клиент ще може да създаде автомобил по свой избор.

Авторска модна колекция отбеляза старта на нов автомобил в България

Новото Twingo ни отведе на пътешествие в модата през 2012 с партньорството на: Maybelline New York – марката, която комбинира технологични формули с най-новите тенденции на пазара и насърчава жените да показват креативност и индивидуалност в своето ежедневие; водещата френска марка за обучение на фризьори и развитие на салони - Stephan; световния лидер в областта на професионалния маникюр и педикюр – CND.