Батибалено: Дрескодът в бизнес облеклото е класическият костюм

Модната марка "Батибалено" представи новата си колекция официални облекла за сезон есен/зима 2011-2012, утвърждавайки класическия костюм като дрескод на сезона, предаде БГНЕС.

Модна марка "Батибалено" събра модния и шоу елит на България на стрийт ревю в центъра на столицата. За час софийският булевард "Витоша" се превърна в своеобразна модна пътека, по която дефилираха елегантни манекенки с най-новите предложения за есента. В бизнес стила завинаги е запечатана модата на класическият дамски костюм в две части - панталон и сако, пола и сако или рокля и сако. Палитрата на марката е типично есенна в ненатрапчиви земни тонове на кафяво, сиво и бежово. Впечатление правят широките панталони, които феерично падат по извивката на крака, но едновременно подчертаващи талията. Роклите през сезона могат да бъдат съчетани с къси сака от същата материя.

Батибалено: Дрескодът в бизнес облеклото е класическият костюмБатибалено: Дрескодът в бизнес облеклото е класическият костюм

Отличаващи за марката са бутиковите серии с ограничен брой модели от качествени материи, закупени в Италия и Франция. От всяка дреха има от до 50 броя в цялата страна. "Стараем се да направим нашите клиентки уникални", казва финансовият директор на фирма "Рила стил" Вера Ахундова. Фирма Рила стил има няколко марки. Най-високата от тях е Батибалено. Тя е регистрирана през 1971 г. , международна марка, която се ползва в цяла Европа, Америка и Канада.

Батибалено: Дрескодът в бизнес облеклото е класическият костюмБатибалено: Дрескодът в бизнес облеклото е класическият костюм

Фриволните и ежедневните облекла липсват от колекциите на Батибалено. Запазената марка на къщата са официалните модели, предназначени за работещите бизнес дами в стила "фешън класик". "Преди 3-4 години българската дама се отличаваше от бизнес жената във Франция и Германия. Ние бяхме изостанали в модата, което днес се е променило", обясни тя. Според нея в цяла Западна Европа настъпва една безлична унификация и американизация на визията на жената, която винаги е с дънки и сако. "В Америка дамите банкери и адвокати, когато отиват на работа се преобличат, което не се случва в България. У нас дамите изглеждат добре облечени, но евтино", каза още Ахундова. Нашите постоянни клиентки, когато избират облекло, пипат плата, гледат усещането и състава. С това допринасяме за възпитанието на потребителя и разбирането му за качество", допълва тя.