Българската марка очила "КВЯТ" стартира кампания за безопасно шофиране с очила
* С официалната подкрепа на Главна дирекция "Охранителна полиция"
Силвия Тодорова
На пресконференция в БТА беше обявен старът на кампанията за безопасно шофиране с очила, чийто инициатор е българската марка очила „Квят”. Кампанията се реализира с официалната подкрепа на Главна дирекция "Охранителна полиция" и има информационен характер.
Всички участници в пресконференцията бяха единодушни за това, че лошата видимост е съществен проблем за всеки шофьор, а доброто зрение и/или правилно коригираното зрение е фактор от първостепенно значение за безопасното шофиране. Целта на кампанията, както обясни Павел Цветков, управител на българската марка очила „Квят”, е да допринесе за по-безопасното и отговорно поведение на пътя, като се постави акцент върху значението и важността на доброто зрение при шофьорите. „Искаме да обърнем внимание, че всеки човек, който сяда зад волана, трябва ежегодно да си прави профилактичен очен преглед. Убедени сме, че по-добрата осведоменост на обществото и грижата за зрението ще допринесат за драстичното намаляване на ПТП в България, респективно на смъртните случаи, пострадалите, както и ще се ограничат разходите за обществото.”
Главен инспектор Стойчо Константинов, началник сектор в отдел „Пътна полиция” при Главна дирекция „Охранителна полиция”, предостави подробни данни за пътните произшествия през последните пет месеца и наблегна на факта, че късното забелязване на пешеходците, поради недостатъци в зрението на водача е довело до множество тежки ПТП, като ½ от загиналите са при изкуствено осветление, сумрак и тъмнина.
Доц. Андрей Андреев, шеф на очната клиника в Транспортна болница, обърна внимание на факта, че над 90% от реакциите на шофьорите се основават на тяхната визуална представа. Ирина Жекова, председател на Управителния съвет на Националната асоциация на българските оптометристи и оптици /НАБОО/, отбеляза три важни характеристики, които могат да създадат комфорт за шофьорите, а именно – поляризация, филтър и оцветяване на стъклата. Д-р Ангел Енчев едно от лицата на кампанията сподели, че това, което зависи от нас, не винаги го правим, а грижата за зрението е индивидуална отговорност на всеки човек. Поп певицата Кристина Димитрова е другото лице на кампанията, но тя не можа да присъства. Проф. д-р Любомир Стойков, управител на Консултантска къща „От игла до конец”, беше водещ на пресконференцията.
По време на нея бяха показани и очила от последната колекция на „Квят”, като Павел Цветков даде подробни разяснения при показването им. Дебелите дръжки, например, пречат на периферното зрение на шофьорите; слънчевите очила могат да бъдат с диоптър и при тях много подходящи са преливащите се стъкла.
Периодът на кампанията за безопасно шофиране с очила обхваща месеците юли, август и септември – време на активни пътувания и натоварено движение по пътищата на България. Активността на кампанията ще е съсредоточена в интернет пространството и в директната комуникация с хората в оптическите магазини. Кампанията предвижда непредставително проучване по темата за шофирането с очила. Специална анкета ще може да попълни всеки, който желае, както в сайта на “Квят” www.kwiat-bg.com, така и в оптики в цялата страна.
Снимки:
-
Участниците в пресконференцията: Д-р Ангел Енчев, проф. д-р Любомир Стойков, Павел Цветков, главен инспектор Стойчо Константинов, Ирина Жекова и Доц. Андрей Андреев (от ляво на дясно)
-
Кристина Димитрова – лице на кампанията
-
Д-р Ангел Енчев – лице на кампанията
-
Модели от последната колекция на „Квят”, показани по време на пресконференцията.
Фото: © Божидар Марков
Четете повече въвFashion Lifestyle Magazine
МЕДИЙНИ ПАРТНЬОРИ:
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви