American Crew влиза в България с революционен подход към мъжа
Какво е мястото на мъжа във Световният лидер в мъжката козметика и стайлинг за коса American Crew влезе на българския пазар с официално представяне на 10 април в Модерен театър в София. За лансирането си у нас марката събра собственици на салони и водещи фризьори на демонстрация на техники за подстригване и стилизиране, както и модно дефиле на мъжки прически, създадени по най-новите световни тенденции. Основна фигура в събитието и създател на творческата концепция на шоуто беше Хесус Муньос, Международен директор обучения и артистичен консултант в American Crew. Той и екипът му представиха три сегмента в мъжкия стайлинг на коси – класически (classic), градски (folk) и спортен (sports). Партньор на American Crew в представянето на класическата линия прически, беше водещата мъжка модна марка у нас – Desizo MONNI.
Какво е мястото на мъжа във фризьорския салон? „Специално. И не досатъчно разработено“, е първият отговор. Следващите ги дава American Crew – водещата марка професионална козметика за коса и тяло, създадена с единствената цел да предоставя на мъжете продуктите и стила, от които се нуждаят.
American Crew е революционер в историята на мъжката козметика. Марката е първата, която дръзва да постави под съмнение общото разбиране, че мъжете нямат място в салоните за красота. Силната половина на човечеството държи също толкова сериозно на външния си вид и се нуждае от грижа и професионално консултиране, заявява American Crew. И вече 17 години демонстрира недостижими познания и подход към своите клиенти, както и към партньорите си във фризьорските салони.
Мъжете трябва да имат свое специално място в салоните, открива American Crew. Те имат нужда от една по-различна грижа и разбиране, за тях е важно да се чувстват комфортно и да усещат, че са на „мъжка територия“. Традиционно „женскя“ облик на фризьорските салони не предразполага силния пол и това трябва да се промени. American Crew работи в много тясно сътрудничество със стилистите в салоните, за да развива уменията им за работа с клиентите си мъже – от техниките и тенденциите в мъжките прически, през познанията за ефекта от продуктите на марката, до начина на общуване и обособяването на местата за подстригване.
Според скорошно световно проучване на Галъп, поръчано от American Crew, над 70 % от анкетираните мъже са съгласни с твърдението, че “Косата е сред най-важните характеристики на мъжкия външен вид.” И въпреки това, те прекарват много малко време, за да я поддържат. 71 % от участниците заявяват, че отделят 5 минути или по-малко за поддръжка на косата дневно, а 41% от общия брой свеждат това време до по-малко от 2 минути. Какво потвърждават тези данни за American Crew? Мъжете искат стилни прически и лесни за употреба продукти с максимален ефект.
Като част от неподражаемия подход на марката към мъжете клиенти и техните стилисти, American Crew разработва специална патентована система за мъжко подстригване и създава световна Академия Menswork™. Този подход обединява основите на бръснарството и концепциите на козметологията с модерни технологии, работещи в услуга на мъжа. Стилисти от цял свят посещават тази академия, за да развиват уменията си за това как постоянно да бъдат в крак с потребностите на техните клиенти.
American Crew не е агресивна марка, тя не носи менторска идея и не ти казва какъв трябва да бъдеш. Тя единствено ти служи, за да бъдеш това, което си. Уникален, с присъствие. А присъствието не се обяснява, не се оценява, то просто се усеща. Като вътрешно състояние и като проявление в отношението на околните. В офиса, в бара, във фитнес салона или на футболното игрище, навсякъде и по всяко време.
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви