Чужди дизайнери идват с кралска рокля с кристали за луксозно абитуриентско събитие
* Само уникати ще бъдат представени на 20 март за изложението в Радисън
Македонски дизайнери Emili Exclusive Design разработват уникален модел кралска рокля с кристали специално за луксозното абитуриентско изложение на 20 март в хотел Радисън, съобщават организаторите от ВИП Комюникейшън. Тоалетът е от висококачествена коприна с кралски десен в лила с изтъкани златисти нишки. Моделът е ръчно изработен и обогатен с кристали Swarovski. Към него има ръчно изработени елегантна чанта и обеци.
Една от най-наложените БГ-марки за официални и булчински тоалети – модна къща Принцес, ще представи новите тенденции при абитуриентските рокли за пролет-лято 2011 – свежи модели, с тропически и забавни цветове и нюанси. Кораловият цвят е един от най-атрактивните за сезона. Може да бъде използван в къси кукленски рокли, а може да се използва и в сватбени, абитуриентски и бални рокли. Съчетан с лилави обувки и бижута. Голяма почит този сезон имат шарените коприни, които съчетани с тюлове и подходящи аксесоари, изглеждат зашеметяващо. Кройките са асиметрични, с различна дължина. Среброто също се предпочита и през топлите, и студените дни.
Уникалните тоалети на дизайнерката Дафелия Пъндева също ще бъдат представени на събитието. В моделите й има артистична игра и намигване, и същевременно романтична загадъчност и различие в използването на материя, цвят и форма. Тоалетите й да обединени от марката „Miss Daffre”. Колекциите ще бъдат представени от топмоделите на България, начело с носителката на титлите Мис и Мисис България Галена Димова-Георгиева и Златка Димитрова.
По време на изложението ще се състои и конкурсът Мис и Мистър абитуриентски бал, който е организиран съвместно с медийните партньори на събитието The Voice Radio & TV. Осем момичета и осем момчета, изпратили свои снимки за играта на The Voice вече са на финала. Двама от тях ще бъдат обявени за Кралица и Крал на Випуск 2011 и това ще им донесе приказни награди: рокли и костюми за бала, скъпи обувки, професионален грим, прически, луксозни автомобили за празничния ден. Всичко това пред камерата на The Voice TV. Медийните партньори телевизия и радио The Voice, са сред най-успешните марки, създадени от скандинавската медийна компания SBS Broadcasting Group.
17.03.2011 18:14 - zlatka15
mnogo qki rokli no za6to nqma beli
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви