Новини от седмицата на модата в Милано

Голямото модно събитие, което ще продължи до 28 септември, показа колекциите на няколко водещи имена в света на висшата мода. Карл Лагерфелд изненадващо ни върна в 70-те години с поли до коляното, деколте тип "лодка" и акцент върху раменете. За пролет-лято 2011 италианската модна къща "Гучи" залага на ресните и етническия дизайн. На мода ще бъдат цветните комбинации, придружени с широки колани. Новата колекция на Прада изпъкна с много яркост, тропически щампи с плодове и животни. Алберта Ферети пък ни върна в епохата на романтизма с много дантела и пастелни тонове.

Новини от седмицата на модата в МиланоНовини от седмицата на модата в Милано

На свой ред знаменитите D&G" наблегнаха на вълшебните филми на Дисни и приказките за "Снежанка и седемте джуджета". Модната къща представи тениски с изображения на героите от вълшебните истории в съчетание с поразителни цветове. Moschino залага на контрастни комбинации в черно, бяло и червено, като включва в моделите десени на точки, каре и райе.

Новини от седмицата на модата в МиланоНовини от седмицата на модата в Милано

На Седмицата на модата в Милано стана ясно, че Миланските модни къщи увеличават предлагането на аксесоари. Кожените чанти и обувките на висок ток ще продължат да разширяват присъствието си в женския гардероб, тъй като луксозните марки планират да увеличат предлагането им.

Новини от седмицата на модата в МиланоНовини от седмицата на модата в Милано

Продажбите на изискани аксесоари, които са по-лесни за носене и предлагат по-големи възможности за продажба от дрехите, процъфтяваха по време на кризата, помагайки на модните къщи да предотвратят намаляването на търсенето на по-скъпите луксозни стоки. Известни дизайнери като Роберто Кавали и Версаче заявиха, че целта им е да увеличат производството на чанти и обувки догодина. "Аксесоарите са входен пункт към света на луксозната мода за много хора и те изпълняваха тази роля много години", заяви изпълнителният директор на Версаче Джан Джакомо Ферарис. Той допълни, че очаква продажбите на дребно да се увеличат с около 9% до 130 милиона евро (173,5 милиона долара) през 2010 г. Италианската модна къща Кавали съобщи, че цели да увеличи продажбите на чанти и обувки през следващите две-три години, след като продажбите на дребно нараснаха с двуцифрено число през първото тримесечие, предаде Ройтерс.

Новини от седмицата на модата в МиланоНовини от седмицата на модата в Милано

Новини от седмицата на модата в МиланоНовини от седмицата на модата в Милано

Снимки:
1. - 4. Модели на D&G
5. - 6. Модели на Krizia
7. - 10. Модели на Moschino
Фото © БГНЕС