КАТЯ ОТ “РИТОН” СТАНА ЛИЦЕ НА “ТРИУМФ” ЗА БЪЛГАРИЯ

На изискан прес-обяд в “Хилтън” бяха представени новите тенденциите

Здравка Кърджанова

“Триумф Интернационал” посрещна сезона пролет-лято 2006 с ново рекламно лице за България на серията Form & Beauty - очарователната Катя от дует „Ритон”. Това стана ясно на специален прес-обяд, организиран за медиите от г-жа Дора Блек – генерален директор на “Триумф Интернационал (София)”, на който присъства и г-н Ханс Ехард – директор “Оперативен маркетинг” на “Триумф Интернационал” за Източна Европа. Прес-обядът беше воден от доц. д-р Любомир Стойков, председател на Академията за мода.

“Мотивацията ми да се включа в кампанията, е да споделя своя опит с всички жени с големи размери, които често срещат трудности при намирането на подходящо бельо”, заяви пред медиите Катя. Серията Form & Beauty е с елегантна визия и оптични хитринки, които дооформят тялото – декоративни флорални апликации по ръба на чашката, пуш-ъп елементи (с повдигащ бюста ефект), еластични презрамки и рационален дизайн. Сексапилът се подчертава не само с кройката и материите, но и с цветовете - бриз, хризантема, корал и адмирал. Моделите позволяват на дамите с по-големи размери да се чувстват комфортно, сигурно и най-вече – да не обличат тесни блузи с притеснение, а със самочувствие.

По време на прес-обяда бяха демонстрирани и тенденциите при бельото и банските с марката “Триумф” за сезона пролет-лято 2006. Според дизайнерите на модната централа ниската талия е на мода и съответно “Триумф” предлага подходящите модели бельо. Назависимо дали става дума за стринг, слип или боксер – те всички са до хълбока и позволяват да се открие пъпа. Блестящ сатен, декоративна дантела, фин микрофазер или украса от тюл прилягат перфектно към тялото, привличайки погледите и създавайки истинско въодушевление сред силния пол.

Бельото позволява на жените да преоткриват външния си вид всеки ден според настроението си. С линията Magic Temptation жената има 5 различни превъплъщения, благодарение на разноцветните подвижни подплънки на сутиена – корал, райско зелено, розово, черно и бяло. С очароващо сексапилно бельо от серията Temptation жените приковават мъжките погледи и събуждат сетивата на силния пол. Съблазнителните детайли са: изискана дантела, прозрачен тюл, блестящ сатен, изкусителни бикини и жартиери, закачливи шлейфове и допълнителни аксесоари като маска за спане, еротична гривна, ленти или сатенено колие. Преобладават червеното, черното и комбинацията на черно с розово. Младежката серия Fashion Style е за жени с младежки дух и високо самочувствие. Отличават се симпатичният корсет тип ”мини топ”, под който е разположен фин сутиен с банели и с подвижни силиконови презрамки, както и специфичната еластична памучна дантела в коралов цвят, която прави бельото истински романтично и женствено.

Новата лятна колекция бански костюми на Триумф Интернационал е забележима с пъстротата си и уникалните флорални и животински мотиви, втъкани в десените. Това лято бразилският динамичен и пулсиращ стил ще доминира в модата с помощта на светли тонове като ярко розово, светло тюркоазено и нежен аквамарин, а изтока с - омайващи пайети и кристали. Модната линия Mix to Match представя безброй възможности за тези, които обичат да показват индивидуалността си. Всяка част от широката палитра от стилове и форми може да бъде комбинирана индивидуално според случая и настроението. Линията позволява комбинация между трикините (комплект от горна част, стринг и боксер) или между блузи, къси панталонки, парео и много други аксесоари.

Иновацията на Триумф идва от серията “Wellness” - материя, в която са втъкани микрокапсули с витамините А, С и Е, които се грижат за здравето и свежестта на кожата ни. Банският костюм се продава с допълнителна ампула за ново зареждане на материята с витамини.

Другата модна новина е, че Триумф Интернационал създаде World Cup Bra – специален сутиен за предстоящото световно първенство по футбол, който пренася футболното игрище в къщи. Сутиенът е в зелено – цвета на футболното игрище – и е украсен с малки футболни и национални знаменца и със сигурност напомня за най-полулярната игра в света. Мотив, който впечатлява, е миниатюрата футболна топка между чашките. Тази декорация може да се използва и като ключодържател.

Снимки:
1.Доц. д-р Любомир Стойков, Катя от дует “Ритон”, Дора Блек и Ханс Ехард по време на прес-обяда (отдясно наляво).
2.– 3. Специална фотосесия на Катя с линията бельо Form & Beauty и облеклото на Escada.
4.Катя и момичетата от Визаж демонстрират тенденциите при бельото.
5.– 8. Модели бельо на “Триумф” за сезона пролет-лято 2006.
9. – 12. Модели бански костюми на “Триумф” за сезона пролет-лято 2006.
Фото: © Мони Франсес
13. Моделът World Cup Bra, посветен на световното първенство по футбол.
Фото: © Архив “Триумф Интернационал”

© Любомир Стойков
Всички права запазени!