Лагерфелд създава масова линия за продажби чрез Интернет


Лагерфелд създава масова линия за продажби чрез Интернет Германският моделиер Карл Лагерфелд реши да разшири колекциите си и ще лансира през пролетта нова линия "прет-а-порте" с особеното име "мастиж" (комбинация от "маса" и "престиж"), предназначена за най-широка публика, която ще се предлага по Интернет.

"Елитизмът на масата е моя мечта от дълго време насам. Смятам, че е почти мое задължение да създам нещо такова с името си, това е пътят на модерността", уверява модният гуру в комюнике на компанията си. Производството и разпространението на новата линия са в подготовка, като тя ще се появи на бял свят в началото на сезона есен-зима 2011-2012.

Лагерфелд, от дълго време очарован от “масовия пазар“, по този начин прави голямо отклонение от модата, която създава за Chanel или Fendi и тази ултрадостъпна линия по отношение на цените. През 2004 маестрото на модния подиум вече направи подобна стъпка в “прет-а-порте“ за широката публика, създавайки 30-ина модела за шведската верига “H&M“. Марката луксозни облекла “Лагерфелд“ слиза от модните дефилета от сезона пролет-лято 2011.

Първоначален показ на облеклата от новата модна линия на дизайнера е предвидено за 3 октомври. АФП