ЛИЧНИЯТ ТРЕНЬОР НА ЖАН-КЛОД ВАН ДАМ СИ КУПИ ENRICO COVERI В БЪЛГАРИЯ

Силвия Тодорова

Първият за България бутик на световно известната италианска модна марка ENRICO COVERI („Енрико Ковери”) отвори врати на 08.07.2010 (четвъртък) в Mall of Sofia на бул. „Ал. Стамболийски” 101, първи етаж. Специално за официалното откриване на бутика от Италия пристигна г-н Акиле Филомена, търговски директор на фабрика Acquaviva („Аквавива”), която произвежда ENRICO COVERI. Проф. Любомир Стойков приветства гостите и в самото начало г-н Филомена преряза лентата на входа  заедно с Илиян Василев, търговски директор на „Монтели Дизайн” - официален представител на ENRICO COVERI MEN за България.

ENRICO COVERIENRICO COVERI

Първите покупки в бутика направиха шесткратният европейски шампион по кик-бокс Реми Фабрис, който е личен треньор на Жан-Клод Ван Дам и шампионът по ММА за 2009 г. – Амедио Челя. Бяха закупени костюми, тишърти, вратовръзки и колани, като интерес породиха и двете марки, предлагани в магазина - ENRICO COVERI  и MONTELI.  Сред ВИП гостите бяха също дизайнерката Жана Жекова, проф. Олег Гочев, Емил Арабаджиев, Антоанета Долкина, Амалия Тинчева, светската журналистка и режисьор Нина Никол и др.

ENRICO COVERI

В бутика ще се предлагат модни стоки с марките ENRICO COVERI и MONTELI („Монтели”), които ще работят съвместно, обменяйки концепции, обучения и идеи. Модното ревю по повод официалното откриване включваше модели от мъжката линия на лятната колекция ENRICO COVERI 2010. Облеклата представиха модели от кастинг агенция Web Models, сред които бяха Пламен Пенев, Мистър България 2004, участник в четвъртия сезон на риалити шоуто „Сървайвър” и Георги Костадинов, победител във втория сезон на „Сървайвър”.

ENRICO COVERIENRICO COVERI

Представената колекция акцентира върху модерните ленени костюми в райе и каре, които са особено актуални за летния сезон. Олекотените ленени сака в земни цветове – бяло, бежаво, сиво – се комбинират идеално с приятни за носене памучни панталони. По-смелите предложения на марката са памучните сака и панталони на широки райета в красиви наситени цветове – червено и бяло, морско синьо и бяло, жълто и оранжево. Пуловерите в светли цветове – жълто, бяло, розово – и тези, с десени на райета и ромбове, допълват успешно модерната визия.

ENRICO COVERI

След ревюто гостите имаха възможност на чаша шампанско да разгледат бутика, чийто дизайнерски проект и изпълнение са изцяло от Италия на 83 кв. м. разгъната площ. Интериорът е повлиян от последните тенденции в shop дизайна с атмосфера на топъл лукс от тъмно дърво цвят венге с бяло, скрита лед светлина и огромни огледала. Манекените в магазина също са по специална поръчка от Италия – последен писък на футуристичния дизайн в бял лак. В отделен кът на бутика се предлага изработване на ризи по мярка – лимитирана серия ръчна изработка директно от Италия. 

ENRICO COVERIENRICO COVERI

В контекста на Световното първенство по футбол 2010, което се провежда в момента, любопитен факт е, че модният бранд ENRICO COVERI е спонсор на настоящия европейски клубен шампион „Интер”. А за следващата година от марката са предложили да облекат и футболния шампион на България. 

ENRICO COVERI

ENRICO COVERI

Снимки:

1. Акиле Филомена и Илиян Василев срязаха лентата при ифициалното откриване на първия бутик на ENRICO COVERI в България
2. Пламен Пенев и Георги Костадинов представиха облекла от мъжката линия на лятната колекция ENRICO COVERI 2010
3. – 4. Георги Костадинов в тоалет на ENRICO COVERI
5. – 8. Моменти от модното ревю по повод официалното откриване на първият за България бутик на италианската модна марка ENRICO COVERI
9. Акиле Филомена и Илиян Василев с манекените от кастинг агенция Web Models, които предтсвиха облеклата от лятната колекция ENRICO COVERI 2010
10. Амедио Челя, шампионът по ММА за 2009 г., също беше сред първите клиенти на бутика
11. Реми Фабрис, шесткратният европейски шампион по кик-бокс, направи  първите покупки в бутика на ENRICO COVERI
12. Проф. Любомир Стойков одобри избора на облекло на Амедио Челя

ENRICO COVERIENRICO COVERI

Фото: © Божидар Марков



Четете повече във FASHION LIFESTYLE MAGAZINE