Още една световноизвестна марка козметика е вече в България
Една от най-революционните и влиятелни компании в световната козметична
индустрия Make up Art Cosmetics (M·A·C) бе официално представена в
галерия "Индустриална 11", където медии и професионални гримьори имаха
възможността да се запознаят от близо с артистичния свят на марката.
Специално за събитието в България пристигна Лин Дезнойе, Артистичен
Директор Грим за Франция. Тя разкри реалността в света на грима M·A·C,
сподели търговски тайни, техники на гримиране, вдъхновение и трикове за
актуалните тенденции за сезон пролет / лято 2010 [Pret-a-Papier и M·A·C
To the beach]. Нейните демонстрации показаха истинската същност на
гримьорите на M·A·C. Те са творческото лице на марката, избрани заради
своята страст, оригиналност и технически умения.
Същността на компанията представи Катерина Киасу, Бранд мениджър за
Балканите. Катерина сподели, че M·A·C. създава козметика с професионално
качество във всяко едно отношение – с цвят, нюанс и финиш ефект, който е
подходящ за всеки.
M·A·C продължава да расте като достига до нови пазари и нови, неизкушени
досега от грима клиенти. Всеки може да се докосне до реалността в света
на грима в двата най-нови Pop-up магазина в „Хермес Парк София” и
„Сердика Център” и да бъде консултиран от професионалните гримьори на M·A·C.
Кредото на компанията – „Всяка раса, всеки пол, всяка възраст” (All races, all sexes, all ages), отразява отношението на марката към индивидуалността, артистичността и силата на себеизразяването.
Като
търговска марка, която вярва в „това да даваш обратно”, M·A·C е отворила
сърцето си за света.
Заради своята страст, артистичност и устременост към търсене на новото,
M·A·C стои зад кулисите на над 200 ревюта по време на Седмица на модата в Ню Йорк, Лондон, Милано и Париж. M·A·C подпомага и модните седмици в градове по целия свят – в Атина, Копенхаген, Делхи, Сингапур,
Нова Зеландия и Москва.
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви