“АГРЕСИЯ ГРУП” показа висока класа
и в отношението си към хората

* Модният гигант благоустрои четири трамвайни спирки в столицата.

Галина Кондова

Най-добрият ни производител на мъжко облекло “Агресия груп” – носител на наградите “Златна игла” и “Моден Меркурий” на Академията за мода е не само пример за високо качество в модата, но показва как големите фирми у нас могат да бъдат полезни на обществото. Четирите трамвайни спирки в столичния квартал “Толстой” наскоро бяха благоустроени със средства на компанията и досегашната спирка 8 март вече има ново име – Модна къща Агресия. Лично кметът на София Бойко Борисов приветства инициативата на модния гигант за създаване на павилиони за билети, кошчета за боклук, навеси и градинки, както и за осигуряване на осветление в района. На ритуала по откриването присъстваха всичките 900 работници и служители на фабриката. “Направихме го както за хората от квартала, така и за нашите работници”, сподели собственикът на “Агресия груп” Александър Антов, който наскоро се завърна от Италия. Той и г-жа Мария Антова, търговски шеф на “Агресия груп”, са провели много ползотворни срещи в тъкачните заводи “Ерменеджилдо Дзеня” и са се запознали в детайли с отделните текстилни етапи, респ. цеха за първичната обработка на чистата автраслийска вълна, 120 `s , 150 `s и 180 `s, цеховете за предене и процесите на същинското тъкане и багрене.

“Агресия груп” освен на високата технология на кроене и шиене, залага и на най-качествените платове в света. Традиционно българската фабрика поддържа връзки с “Дзеня”, “Черути””, “Марцото”, “Лоро Пиано”, “Коломбо” и е единствената родна компания, която има право да внася техните материи и да произвежда и продава облекла от тях. “Дзеня” лансира за следващите две години революционно нов тип платове, които са немачкаеми, много леки и резистентни на течности. Сред избраните от “Агресия” платове се открояват тези с цвят на препечено кафе и фланелените тъкани във водещите десени дюс, райе, меланж, рибена кост и каре.

Снимки:
1. Г-н Александър Антов и г-жа Мария Антова се запознават с най-новите текстилни постижения в тъкачните заводи на “Дзеня”.
2. Модел от последната колекция на “Агресия груп”.
Фото: Личен архив на “Агресия груп”
3. Модел от последната колекция на “Агресия груп”.
Фото: © Тодор Василев

© Любомир Стойков
Всички права запазени!