“АГРЕСИЯ ГРУП” показа висока класа
и в отношението си към хората
* Модният гигант благоустрои четири трамвайни спирки в столицата.
Галина Кондова
Най-добрият ни производител на мъжко облекло “Агресия
груп” – носител на наградите “Златна игла” и “Моден Меркурий”
на Академията за мода е не само пример за високо качество
в модата, но показва как големите фирми у нас могат да
бъдат полезни на обществото. Четирите трамвайни спирки
в столичния квартал “Толстой” наскоро бяха благоустроени
със средства на компанията и досегашната спирка 8 март
вече има ново име – Модна къща Агресия. Лично кметът на
София Бойко Борисов приветства инициативата на модния гигант
за създаване на павилиони за билети, кошчета за боклук,
навеси и градинки, както и за осигуряване на осветление
в района. На ритуала по откриването присъстваха всичките
900 работници и служители на фабриката. “Направихме го
както за хората от квартала, така и за нашите работници”,
сподели собственикът на “Агресия груп” Александър Антов,
който наскоро се завърна от Италия. Той и г-жа Мария Антова,
търговски шеф на “Агресия груп”, са провели много ползотворни
срещи в тъкачните заводи “Ерменеджилдо Дзеня” и са се запознали
в детайли с отделните текстилни етапи, респ. цеха за първичната
обработка на чистата автраслийска вълна, 120 `s , 150 `s
и 180 `s, цеховете за предене и процесите на същинското
тъкане и багрене.
“Агресия груп” освен на високата технология на кроене и шиене, залага и на най-качествените платове в света. Традиционно българската фабрика поддържа връзки с “Дзеня”, “Черути””, “Марцото”, “Лоро Пиано”, “Коломбо” и е единствената родна компания, която има право да внася техните материи и да произвежда и продава облекла от тях. “Дзеня” лансира за следващите две години революционно нов тип платове, които са немачкаеми, много леки и резистентни на течности. Сред избраните от “Агресия” платове се открояват тези с цвят на препечено кафе и фланелените тъкани във водещите десени дюс, райе, меланж, рибена кост и каре.
Снимки:
1. Г-н Александър Антов и г-жа Мария Антова се запознават
с най-новите текстилни постижения в тъкачните заводи на
“Дзеня”.
2. Модел от последната колекция на “Агресия груп”.
Фото: Личен архив на “Агресия груп”
3. Модел от последната колекция на “Агресия груп”.
Фото: © Тодор Василев
© Любомир
Стойков
Всички права запазени!
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви