Луксозните марки също залагат на социалните мрежи
Луксозните марки са създали истински "дигитален вариант" на всички предлагани стоки, използвайки видеоклипове, снимки и цели каталози, които рекламират моделите им.
Традиционната реклама на гланцирана хартия вече не е единственият начин за комуникация с обществеността, тъй като марките се опитват да се възползват от увеличеното търсене на продукти в мрежата, чрез социалните мрежи Facebook и Twitter.
"Ако се направи добре уеб-страницата може да бъде по-добрия вариант за реклама, отколкото традиционно използваните средства", твърдят експерти.
Интернет и социалните мрежи са една силна и обнадеждаваща перспектива в бъдеще, които могат да доведат до израстването и печалбата на редица фирми.
Покупката на луксозни стоки, дори и на моделите на известни дизайнери на дрехи, обикновено се свърза с поглед и допир. Повечето клиенти предпочитат да видят продукта с очите си, да го пипнат или помиришат, за това голямо значени има марката да е утвърдена и да предоставя на потребителите богат избор от видео и снимки. БГНЕС
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви