РАЗВИТИЕ ПО СЛУЧАЯ ИСКРЕН ЛОЗАНОВ (TRIUMPH) И БИОНСЕ

Окръжният съд в Мюнхен потвърди забраната за излъчване на видеоклипа на Бионсе: съдебното решение е в полза на Triumph в делото срещу Sony Music.


Мюнхен, 11 февруари 2010 г.

РАЗВИТИЕ ПО СЛУЧАЯ ИСКРЕН ЛОЗАНОВ (TRIUMPH) И БИОНСЕСъдебно решение в полза на компанията "Триумф" (Inter-Triumph Marketing GmbH), със седалище в Мюнхен, беше произнесено днес в съдебния спор за авторски права със "Сони" (Sony Music Entertainment Germany GmbH), Мюнхен, от Окръжния съд в Мюнхен.

При Триумф (Inter-Triumph Marketing GmbH) се касае за дъщерно дружество за маркетингови услуги на Концерна за бельо Триумф Интернационал.

Страните имат разногласия в областта на интелектуалната собственост върху един от костюмите, носен от американската певица Бионсе Ноулс (Beyonce) в нейния музикален видеоклип "Video Phone".

РАЗВИТИЕ ПО СЛУЧАЯ ИСКРЕН ЛОЗАНОВ (TRIUMPH) И БИОНСЕВ съответствие с предварителното решение на съда, излъчването на видеоклипа в Германия първоначално беше забранено. Окръжният съд потвърди днес тази забрана за излъчване.

Ансамбълът, носен във видеоклипа от наскоро отличената с шест награди "Грами" Бионсе, е почти идентично копие на проекта на българския носител на наградата в конкурса Triumph Inspiration Award 2009 Искрен Лозанов.

На 27 май 2009 г. Лозанов спечели българския финал на международния конкурс за дизайн с проекта „Ден и нощ”. "Video Phone" беше представен за първи път пред обществеността на 17 ноември 2009 г. "Триумф" защитава правата на интелектуална собственост върху произведението на Лозанов.

РАЗВИТИЕ ПО СЛУЧАЯ ИСКРЕН ЛОЗАНОВ (TRIUMPH) И БИОНСЕСпоред дружеството, те са били нарушени, когато "Сони" издава видеоклипа с носения от Бионсе костюм, без предварителното съгласие на "Триумф" и Лозанов.

Опитът за доброволно уреждане на спора беше неуспешен; "Триумф" очаква, че "Сони" сега ще признае нарушението на интелектуалната собственост на Искрен Лозанов, което е причинено от излъчването на "Video Phone".

С днешното си решение Окръжният съд в Мюнхен потвърди правното становище на Triumph. Sony има право да обжалва съдебното решение.


"Триумф Интернационал" е един от най-големите производители в света на бельо. Със своите основни марки Triumph®, sloggi®, Valisère® и HOM® дружеството разпространява продуктите си в повече от 120 страни. Triumph реализира с повече от 40,000 служители оборот от 2,37 милиарда CHF (2008).

www.triumph.com

Снимки:

  1. Даниела Арнаут с модела на Искрен Лозанов, вдъхновен от Пикасо

  2. Топ моделът Джордан Дън в ексклузивна фотосесия за световния финал на конкурса Triumph Inspiration Award 2009

  3. Снимка от видео клипа на Бионсе „Video Phone”


Чети повече в www.fashion-lifestyle.bg