Продажбите на Tiffany скочиха със 17% по Коледа
Обемът на продажбите през ноември-декември 2009 г. са нараснали със 17% в сравнение с миналогодишния „сезон на подаръците“, се казва на официалния сайт на търговската къща, чиято централа е в Ню Йорк.
Европа е била локомотив на растежа. Там продажбите в коледния сезон са скочили с 30%, в САЩ – с 15%, в Азиатско-Тихоокеанския регион – с 11%.
По предварителни данни на експертната компания Bain & Co., световните продажби на луксозни предмети, включително дизайнерски дрехи и бижута, през 2009 г. трябва да се свият с 8% до 227 милиарда долара.
Индустрията на луксозни стоки ще се възстанови напълно не по-рано от 2011-2012 г., смятат анализаторите. РИА „Новости“
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви