XVI-и Бал на Топ Моделите

XVI-и Бал на Топ Моделите

На 12 декември в Кралската зала на хотел Шератон в София се проведе XVI-ият Бал на Топ Моделите. Входът беше с покани на цени между 95 евро и 175 евро. Най-силно впечатление направи 86 годишната Джулия Бул (Юлия Христова) със своя тоалет в искрящо синьо и златно за разлика от класическото черно и бяло на всички останали дами.

Незабелязано остана и пристигането на Мисис България 2009 Вселена Елена Караколева в тоалет на My Lady и собственичката на бутика Bridal Fashion Анелия Петкова, чийто представител на марката е тя. Двете личности слязоха от 12 метров Hammer.

Телевизионната водеща Петя Велкова отново се появи със собственика на SPA хотел Персенк и впечатли гостите с мрежестия си черен тоалет, през който прозираше загадъчно черното й бельо.

Росица Иванова - Мис България 2005 бе изцяло в бяло, както и Алисия, която бе настанена на Платинената маса до добилия популярност чрез масовите си напоследък ПР кампании пластичен хирург д-р Ангел Енчев.
Сред гостите бяха и испанския и бразилски посланици, както и редица други VIP персони. Специален гост на Бала на топмоделите е грандамата на берлинското висше общество ZAZIE DE PARIS.

XVI-и Бал на Топ Моделите

Водещи на бала бяха лицата на новото шоу на Нова телевизия - "Станция Нова", които явно не свикнали с микрофоните извън студиото едва се чуваха сред шума в залата.

Част от гостите бяха настанени на масички тип "пачи крак" покрай стената, където трябваше да се задоволят с гризини и шоколадови бонбони, уиски с портокалов сок, бяло и червено вино, както и да похапват с пръстчета от нарязаната луканка и филе, тъй като на блок масата персонала на хотела бе забравил да зареди с прибори.

По време на бала бе избран поредния Мистър България и бе проведено ревю с тоалети на My Lady представени от пловдивска модна агенция. И както бе обичайно за този тип благотворителни балове напоследък, се проведе томбола и търг, които заеха по-голямата част от вечерта.

Част от събраните средства ще бъдат предоставени за благотворителните акции на LIONS CLUB- Витоша.

Медийни партньори на събитието бяха вестник "Шоу" и списанията "Бласък" И "STORY". erogance.eu