Актрисата Скарлет Йохансон е новото лице на Dolce & Gabbana
След като актрисата Скарлет Йохансон стана лице на марки като Revlon и
Avon, холивудската звезда бе наета за коледната кампания на италианците Dolce & Gabbana, които ще представят третия парфюм от линията " L'eau The One", пишат испански медии.
В рекламната кампания "The one trilogy",
която започна през септември, актрисата представи други два продукта "Rose The One" и " The One".
В първата 25-годишната актриса влезе в образа на актрисата Мерилин Монро, показвайки
цялата романтика на 50-те години с ярки червени устни, които засилват бледото
й изражение.
Във втората кампания актрисата показа много по-сериозно излъчване,
но изключително сексапилно. БГНЕС
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви