Мариса Милър позира върху мотор "Харли-Дейвидсън"

Мариса МилърАмериканският топ модел Мариса Милър позира за нова кампания на марката "Харли-Дейвидсън", пишат испански медии.

Мерилин Монро, Рита Хейуърт, Кармен Миранда, всички те са опитали от успеха да бъдат "момичета от календара". Сега американският супермодел Мариса Милър пътува назад във времето и се превърна в една от тези красиви жени. Моделът е подписал договор с "Харли- Дейвидсън" за първото рекламно лице на кампанията, в чест на пенсионираните членове на въоръжените сили на САЩ. В инициативата Мариса от пръв поглед се превръща в секси пакостница. Това е работа, не по-малко отговорна от представянето на най-скъпото, луксозно бельо в света на марката "Victoria’s Secret". Без съмнение тази година е успешна за заслужено спечелилата първо място за най-секси жена на годината в класацията на списание "Максим". /БГНЕС

Ню Йорк / САЩ