Клаудия Шифър се разголи
На една от снимките тя позира гола от кръста нагоре, обута в дънки с ниска талия, съживявайки спомените от преди 20 години, когато беше лице на марката Guess. На друга германската красавица се взира провокативно в камерата само по бельо и колие на марката Van Cleef and Arpels. Списанието публикува 10 снимки, направени от фотографа Луис Санчес. То определя Клаудия като "икона, модел, майка, магнат".
Шифър продължава да бъде засипвана с предложения за работа като модел повече от две десетилетия след като беше открита в нощно заведение в Дюселдорф. По това време тя беше определена от Карл Лагерфелд като "новата Брижит Бардо" и стана лице на Шанел.
В последно време модната индустрия все повече залага на модните икони от 90-те години на миналия век, след като Линда Еванджелиста стана лице на Л'Ореал, а Кристи Търлингтън се появи в последната рекламна кампания на Ив Сен Лоран.
Шифър участва с Ева Херцигова и Наоми Кембъл в телевизионната реклама на парфюмите на Долче и Габана. БГНЕС
Берлин / Германия
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви