Нов магазин на Ariston S отвори врати в София
*От началото на 2009 година компанията значително увеличи пазарния си дял чрез интензивни инвестиции в маркетинг и развитие на търговската си мрежа
Нов ултрамодерен магазин, в който ще бъдат представени всички марки на водещата българска модна къща Ariston S, официално отвори врати в София на ул. „Витоша” 58. Вътрешно архитектурните решения, подчинени на принципа “пространството е лукс”, са дело на италианския дизайнер Antonio Venturella. Използваните в магазина материали отразяват високото качество на марката, а удобната мека мебел подтиква към спокойствие и дава възможност за продължителни модни консултации. Постоянно променящите се теми на колекциите поставят винаги нови акценти за окото на клиента.
Г-н Синабов, изпълнителен директор на Ariston S: “Продължаваме политика към откриване на нови търговски позиции, и това е съвсем обяснимо. Магазинът на ул. „Витоша”, проследява стратегията ни за изграждане на стабилна верига представителни обекти в страната, обединени от ориентирана към клиента концепция и модерен дизайн. Въпреки ситуация в страната, следваме икономическата си програма, заложена в началото на 2009. Това е 11-тият представителен магазин и 5-ти поред от началото на годината, след обектите, открити в Русе, Варна и София. Появата на Ariston S на емблематична търговска улица, каквато е „Витоша”, е достатъчно показателно за позициите на нашите марки в предлагането на висококачествена дамска мода“.
До момента компанията разполага с четиридесет търговски обекта и единадесет фирмени магазина в цялата страна, които за 10 години се превърнаха във фаворит на всеки, който търси да закупи висококачествени дамски облекла.
През тази година се предвиждат инвестиции в четири други обекта, също в по-големите градове. Очаква се през следващите няколко години Ariston S да продължи експанзията си в страната. Модната къща планира до края на 2010 представително присъствие във всеки областен град.
15.11.2015 09:49 - Аноним
Имат хубави неща, но не одобряват рекламации дори, когато имат дефект в дрехата: купих си лятна рокля, която пусна от черния цвят на зеления още веднага след като я изпрах (следвала съм упътванията на дрехата за прането). След като я занесох за рекламация, те обещаха да звъннат, но не го направиха. Отново отидох до магазина им, но те пак обещаха и накрая като се обадиха след 2 седмици казаха, че няма да одобрят рекламацията, защото съм се забавила!?!?! За мен те вече не са магазин за посещение-всяка друга марка би приела рекламацията и би запазила добрия си имидж!
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви