LVMH придоби дял в модната линия на Боно

Компанията за луксозни стоки LVMH придоби дял от модната линия Edun, създадена от фронтмена на Ю2 Боно.

Боно и съпругата му създадоха модната линия през 2005 г. с надеждата да подомогнат за развитието на бедните страни с продажбата на тениски и рокли от естествен памук в държави като Индия, Перу и Кения. LVMH, която притежава марките Луис Вюитон, Марк Джейкъбс и Дона Карън, е придобила миноритарен дял в модната линия, съобщава Ройтерс. Изпълнителният директор на компанията Бърнард Арно заяви: "Горди сме, че можем да допринесем за оперативното развитие на Edun и за подобряването на стандарта на живот на местните общности". Боно, от своя страна, допълни, че "с LVMH можем да направим крачка напред в развитието на Edun, като осигурим по-голяма стабилност на нашите доставчици и на местните общности, които те подкрепят". /БГНЕС

Париж / Франция

Снимка: © www.edunonline.com