CodeFashion RUNWAY есен-зима 2025/2026 превърна Седмицата на модата в София в глобално събитие
За първи път седмицата на модата издигна хореография, сценография и визуално преживяване до световно ниво. След бляскавото откриване, втората вечер на CodeFashion RUNWAY AW 25/26 превърна София в истинска модна сцена от световна величина. За първи път в историята на Седмицата на модата в София дефилетата бяха представени с такава хореография, сценография и визуално изживяване, каквито се срещат единствено в Париж, Милано и Ню Йорк. Домакин на вечерта бе tENTA, зала, която успява всеки път да изненада присъстващите със своята индивидуалност и възможности.
Вечерта започна с ревюто на 1664 Blanc, открито от Глория Петкова, която даде обещание за незабравим спектакъл още от първите секунди. Оттам нататък подиумът се превърна в сцена за десет различни модни вселени.
Imane облече женствеността в увереност, Valeria Carlo внесе романтична поезия в силуетите, а Kraizy разтърси със смела експресивност.
Veteida преплете традиция и авангард, докато The King наложи категорично мъжко присъствие.
Със Señora модата стана интимна и чувствена, а Blink вдъхна пулса на градския стил.
Донка Боева превърна подиума в театър на индивидуалността, за да завърши вечерта с драматичното изящество и лукс на Mia Touche.
„Това, което видяхме тази вечер, е не просто мода. Това е култура, преживяване и доказателство, че България вече е част от световния моден календар. Щастлива съм, че вече над 10 години рамо до рамо с екипът ми превърнахме CodeFashion в синоним на качество, размах, престиж и класа.“, сподели Мария Бонева, собственик на CodeMedia Group.
Не по-малко бляскави бяха и гостите – представители на бизнеса, шоубизнеса и инфлуенсър сцената, които бяха спазили изискания дрескод. Атмосферата в залата бе като на червен килим в Кан – всяко лице и всяка визия подсилваха усещането за принадлежност към едно изключително общество.
Големите имена зад CodeFashion RUNWAY AW 25/26 са не по-малко впечатляващи от самите колекции на подиума. Генерален спонсор за поредна година е френският луксозен бранд DS Automobiles – символ на изтънчен стил и иновация, чиято връзка със света на модата е дълбока и утвърдена още от престижното партньорство с Парижката седмица на модата. Продължавайки тази традиция и у нас, DS Automobiles поставя акцент върху глобалния характер на CodeFashion RUNWAY, превръщайки събитието в част от световния моден календар. Към тях се присъединява и Samsung със своята емблематична серия Galaxy Ultra – върховно постижение на технологиите, което съчетава авангардна визия, мощ и внимание към детайла. Ultra продуктите са естествено продължение на философията на модната седмица: смелост в дизайна, иновация и способност да изразяват индивидуалност.
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви