Темата на панаира Pitti Uomo 105 е PittiTime
PittiTime е темата на зимните панаири на Pitti Immagine и новата рекламна кампания на Pitti Uomo 105, която е режисирана от Леонардо Коралини и координирана от креативния директор Анджело Фигус.
Леонардо Коралини е режисьор, фотограф, креативен директор, постоянно търсещ проекти с човешки фактор.
«Създавам формати, за да изобразявам хора, правя филми, за да разказвам как са се правили фреските в 16-ти век. Използвам езика на дигиталното, на киното, на документалното, на приложенията. В частност, пуснах myworld, където е възможно да следваме съветите и визиите, световете, вкусовете на отделните хора, които решаваме да изберем като наша референция» - разказва той.
Коралини в момента работи по проекти за фитнес, мода и туризъм, както и за кинофестивали, като Tribeca и Миланския филмов фестивал.
Анджело Фигус е креативен директор на много от панаирите на Pitti Immagine, той е също и куратор, заедно с Никола Милър, на високо оцененото пространство за изследвания на Pitti Filati. Стилист и арт директор, той е завършил Кралската академия в Антверпен и е сътрудничил с Дрийс Ван Нотен; той е работил като костюмер за Амстердамската опера. Той е реализирал своя собствена колекция обувки.
Възприето, интуитивно, материално, виртуално, преходно, неуловимо: времето не е нещо, което тече еднакво от миналото към бъдещето, както строго се измерва от часовниците. То ускорява, забавя, винаги търси своя ритъм. "Няма едно единствено време, общо за всички места; нито пък има едно единствено време на кое да е място", това е урокът на Карло Ровели, теоретичен физик и автор на "Редът на времето", трактат, който вдъхнови Лилиана Кавани за филма със същото име.
Времето е също и отражение на нашата епоха.
"Днес новите технологии ни държат в баланс между реалното и виртуалното. Времето и пространството могат да се разтягат в препратка между реалността и представянето, вселената и метавселената, човешкият и изкуственият интелект. В центъра на всичко това е също и нашето лично отношение към това време, което пандемията определено промени, инициирайки дълбок процес на трансформация", обясни креативният директор Анджело Фигус.
"Мислейки за нашето януарско издание, нищо не улавя същността на Pitti Uomo по-живо от ритмичното плъзгане на времето. Като часовник, всеки сезон пристига, за да предложи, покаже, контрастира, предвиди и иновира", коментира Агостино Полето, генерален директор на Pitti Immagine. "Модата също отразява преминаването на времето, ускорявайки своите колекции в последователности от капсули, намирайки накрая своята динамика в безвременните дизайни. Тя определя тихия лукс на трайните дрехи в постоянното търсене на наследствена идентичност като знак за непрекъснатост. Това пътуване е постоянно там и назад, преразглеждайки идеи и вдъхновения, които някога са изглеждали малко вероятни да се върнат, в света, където традиционните сезони избледняват и променят нашите точки на ориентир."
Pitti Immagine Uomo 105 ще се проведе във Флоренция, 9-12 януари 2024 г. Гост-дизайнер на Pitti Immagine Uomo 105 е Лука Маляно.
Снимки © Pitti Uomo
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви