Темата на панаира Pitti Uomo 105 е PittiTime

PittiTime е темата на зимните панаири на Pitti Immagine и новата рекламна кампания на Pitti Uomo 105, която е режисирана от Леонардо Коралини и координирана от креативния директор Анджело Фигус.

Темата на панаира Pitti Uomo 105 е PittiTime

Леонардо Коралини е режисьор, фотограф, креативен директор, постоянно търсещ проекти с човешки фактор.

«Създавам формати, за да изобразявам хора, правя филми, за да разказвам как са се правили фреските в 16-ти век. Използвам езика на дигиталното, на киното, на документалното, на приложенията. В частност, пуснах myworld, където е възможно да следваме съветите и визиите, световете, вкусовете на отделните хора, които решаваме да изберем като наша референция» - разказва той.

Коралини в момента работи по проекти за фитнес, мода и туризъм, както и за кинофестивали, като Tribeca и Миланския филмов фестивал.

Анджело Фигус е креативен директор на много от панаирите на Pitti Immagine, той е също и куратор, заедно с Никола Милър, на високо оцененото пространство за изследвания на Pitti Filati. Стилист и арт директор, той е завършил Кралската академия в Антверпен и е сътрудничил с Дрийс Ван Нотен; той е работил като костюмер за Амстердамската опера. Той е реализирал своя собствена колекция обувки.

Темата на панаира Pitti Uomo 105 е PittiTime

Възприето, интуитивно, материално, виртуално, преходно, неуловимо: времето не е нещо, което тече еднакво от миналото към бъдещето, както строго се измерва от часовниците. То ускорява, забавя, винаги търси своя ритъм. "Няма едно единствено време, общо за всички места; нито пък има едно единствено време на кое да е място", това е урокът на Карло Ровели, теоретичен физик и автор на "Редът на времето", трактат, който вдъхнови Лилиана Кавани за филма със същото име.

Времето е също и отражение на нашата епоха.

"Днес новите технологии ни държат в баланс между реалното и виртуалното. Времето и пространството могат да се разтягат в препратка между реалността и представянето, вселената и метавселената, човешкият и изкуственият интелект. В центъра на всичко това е също и нашето лично отношение към това време, което пандемията определено промени, инициирайки дълбок процес на трансформация", обясни креативният директор Анджело Фигус.

Темата на панаира Pitti Uomo 105 е PittiTime

"Мислейки за нашето януарско издание, нищо не улавя същността на Pitti Uomo по-живо от ритмичното плъзгане на времето. Като часовник, всеки сезон пристига, за да предложи, покаже, контрастира, предвиди и иновира", коментира Агостино Полето, генерален директор на Pitti Immagine. "Модата също отразява преминаването на времето, ускорявайки своите колекции в последователности от капсули, намирайки накрая своята динамика в безвременните дизайни. Тя определя тихия лукс на трайните дрехи в постоянното търсене на наследствена идентичност като знак за непрекъснатост. Това пътуване е постоянно там и назад, преразглеждайки идеи и вдъхновения, които някога са изглеждали малко вероятни да се върнат, в света, където традиционните сезони избледняват и променят нашите точки на ориентир."

Pitti Immagine Uomo 105 ще се проведе във Флоренция, 9-12 януари 2024 г. Гост-дизайнер на Pitti Immagine Uomo 105 е Лука Маляно.

Снимки © Pitti Uomo