Катрин Зита-Джоунс със собствена лайфстайл марка

Известната актриса Катрин Зита-Джоунс обяви плановете си да пусне в продажба гама от обувки, веган кафе, любовни лъжици и грим с марката Casa Zeta-Jones.

„Всичко, което съм създала, наистина е проект от страст. Исках да превърна тази страст в крачка напред и да създам марка, която е красива и луксозна, като същевременно все още е достъпна за хората” е заявила 50-годишната звезда в интервю на „Дейли Мейл”.

От изданието става ясно, че според нейни приятели, тя се надява новият ѝ проект да засили публичното ѝ присъствие и да ѝ даде повече време за децата ѝ –17-годишната Карис (от съпруга ѝ Майкъл Дъглас) и 19-годишният Дилън.

Марката Casa Zeta-Jones на Катрин до скоро продаваше спално бельо, възглавници и шезлонги, но актрисата се надява да я превърне в пълна колекция от лайфстайл продукти. Вече са налични обувките, които са ръчно изработени.


Зита-Джоунс ще следва стъпките на колежката си Гуинет Полтроу, която стартира своя уебсайт за лайфстайл Goop през 2008 година.

Катрин е заявила публично, че иска да напусне „лудия свят на Холивуд“.