"Лаваца" отново е официален партньор на Australian Open
Ивана Стоянова
„Лаваца” обяви присъствието си за пета поредна година като официално кафе на тенис турнира Australian Open. От 2015 г. насам тя е единствената марка в сферата на храните и напитките, която си партнира и с четирите турнира от Големия шлем, като през ноември 2019 г. стана спонсор и на Next Gen ATP Finals. Традиционно брандът представи и своите петима посланици на италианската кафе култура – обещаващи млади играчи като италианския феномен Яник Синър, австралиеца Алекс де Минор и руснака Карен Хачанов. Подкрепата към доказаните звезди Анжелик Кербер, с която „Лаваца“ си партнира и на Уимбълдън 2018 г., и Джоана Конта продължава и тази година.
Марката се включи и в инициативата #Aces4BushFireRelief, насочена към борбата с пожарите в Австралия, която австралийският тенис популяризира. По време на турнира, за всеки ас на някой от посланиците си, глобалният лидер в кафе индустрията дарява средства на Червения кръст, също и част от парите от продадено кафе по време на събитието. Благотворителната инициатива подкрепиха и играчи като Новак Джокович, Ник Кириос, Мария Шарапова, самият Алекс де Минор и много други.
Завръщането на кортовете на Australian Open е част от глобалната стратегия на бранда и затвърждава присъствието му на един от ключовите пазари, пренасяйки автентичното италианско кафе изживяване на едно от най-значимите световни спортни събития. „Партньорството на „Лаваца“ с Australian Open е стратегическо решение на един много динамичен пазар като Австралия, където кафе културата процъфтява, а италианското качество е високо ценено. Спонсорствата в спорта са основният начин за „Лаваца“ да споделя своите ценности с широката аудитория чрез уникални кафе изживявания, основани на местните навици и традиции.“, споделя Марко Лаваца – вицепрезидент на компанията.
Снимка:
1. Еспресо „Лаваца“ на Australian Open.
Фото: © Lavazza
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви