"Lavazza" с ново партньорство на Формула 1 през 2020

Ивана Стоянова

„Лаваца“ обяви новото си партньорство с отбора ROKiT Williams Racing като официален партньор за сезон 2020 на FIA Световния шампионат на Формула 1. „Развълнувани сме да продължим да подкрепяме младия ни посланик и талант Николас Латифи в новия му Формула 1 отбор – ROKiT Williams Racing. Чрез тези важни партньорства, изградени от нашата стратегия за интернационализация, Lavazza е в състояние да развие своята марка и да разпространи италианската култура на кафе в целия свят.“, коментира Серхио Краверо – главен маркетинг директор на Lavazza Group.

Основана в Торино през 1895 г. „Лаваца“ е собственост на едно и също семейство в продължение на четири поколения. Тя е сред водещите пекарни на кафе в света с продажби в повече от 140 страни. Стратегията на Lavazza за международен растеж доведе до сътрудничеството им в света на спорта подкрепяйки състезателната кариера на Николас Латифи от 2016 г.

„Лаваца“ и ROKiT Williams Racing споделят подобни ценности, изграждаме бизнеса си около страстта към работата и към продуктите ни. Тези качества около иновациите и предприемачеството осигуряват солидни основи за изграждането на силно партньорство между нашите компании. Очаквам с нетърпение да работя с „Лаваца“ и да ги посрещна във Формула 1 за сезон 2020.”, коментира Клер Уилямс – зам. директор на екипа на ROKiT Williams Racing.

Логото на „Лаваца“ ще направи своя дебют по време на откриването на сезона на Australian Grand Prix. Освен брандирането на автомобили, „Лаваца“ също така ще бъде представена в гаражите и зоните за гостоприемство на ROKiT Williams Racing, както и на екипите и състезателните костюми на Джордж Ръсел и Николас Латифи.

Снимка:
1. Николас Латифи
Фото: © Lavazza