Дизайнерът на "Лагерфелд" пристига в България за ревю на "Desizo Monni"

* За първото самостоятелно ревю на “Desizo Monni” на 12 февруари 2009 г. във Военния клуб пристига Улрих Франке – ръководител на дизайнерския екип на модна къща “Лагерфелд”
* Фирма “Димитров”, собственик на “Desizo Monni” произвежда облекла за “Ferre”, “Cerruti 1881”, “Calvin Klein”, “Tombolini”, “Lagerfeld”

Галина Кондова

Почитателите на елегантния и удобен мъжки стил имат нов съюзник. За пръв път в нашата страна модна марка предлага облекла за силния пол, изработени по класическата италианска технология “Семиинтелато” и ”Интелато”. Българската модна къща “Desizo Monni” използва материали и техники, свързани с ръчна работа, които заместват традиционното подлепване на дрехата. По този начин облеклото става изключително леко и удбоно за носене, не се мачка и има перфектна вталена линия. Почитателите на елегантния стил и прецизната изработка ще имат възможност да видят облекла, изработени по тази технология на ревюто на “Desizo Monni”, което ще се проведе на 12 февруари 2009 г. в Централен военен клуб от 19.30 часа. Специален гост на събитието ще бъда Улрих Франке – главен мениджър и шеф на дизайнерския екип на модна къща “Лагерфелд”.

Дизайнерът на

Марката “Desizo Monni” е нова за българския пазар на мъжки облекла. Тя е плод на развитие, усъвършенстване и максимално приложение на големите постижения в областта на световното шивашко изкуство. Този начин на производство е развит от старите италиански майстори и днес се прилага във фирма “Димитров”, известна в миналото с името “Мони МСД”.

Фирма “Димитров” произвежда облекла за топ имена от световната модна индустрия: Gianfranco Ferre, Cerruti 1881, Calvin Klein, Lagerfeld, Basile, Guy Laroche. Висококвалифицирани специалисти с дългогодишен опит в областта на модата, работили при корифеи като “Армани”, Валентино, “Дзеня”, обучават персонала на фирмата. Така се повишава квалификацията на служителите и те са способни да произвеждат този висококачествен продукт. Бързите темпове на развитие се постигат и благодарение на новата производствена сграда, в която работят около 1200 работници и специалисти. Тя е номинирана за приза “Производствена сграда на 2006 година”.

Дизайнерът на

В резултат на този натрупан опит и усъвършенстване на класическата италианска технолгия, собственикът на фирма “Димитров” г-н Магдален Димитров решава да пусне на пазара собствена марка, наречена “Desizo Monni”. Облеклата са продукт на дъщерната фирма “Desizo Monni”, която има правата за производство и продажба на марката. Те не отстъпват по нито един качествен показател на големите марки облекла, но са с много по-ниска цена от тях. Произвеждани са по класическата италианска технология, при която подлепването е сведено до минимум, за да не се сковава дрехата, а да остава мека и “жива”. Изключителната мекота, способността на сакото да следва движенията на тялото и да запази формата си в продължение на години, се дължи точно на тази технология. Цялостната концепция всъщност е идеята за комфортни и “олекотени” мъжки костюми, с изключително участие на ръчна работа, перфектна конструкция, усещане за лукс. Всичко това се постига и благодарение на скъпите и уникални материали. Тези облекла са адресирани към изтънчения мъж, чийто вкус се променя, макар и стилът му на обличане да е класически: това е мъжът, който обръща внимание на конструкцията на изделието и е чувствителен към изпипването на дрехата и към детайлите.

Дизайнерът на

Дизайнерът на

Чети повече във Fashion Lifestyle Magazine

Снимки:
1. – 4. Модели на “Desizo Monni”.
Фото: © Архив “Desizo Monni”