Новата кампания на сладоледа Магнум е факт
Магнум ще бъде още по-сладък тази година. Новата кампания на бранда - "Take Pleasure Seriously" идва точно навреме за фестивала на френската ривиера. както всяка година и тази марката избра топ лица от модния подиум - дизайнер и модел. За кампания 2018, това са Бела Хадид и Александър Уанг.
Разбира се, моделът е облечен в творения на дизайнера. Уанг е избрал черни рокли за унисон с шоколадовото изкушение.
"Оценявам малките удоволствия от живота. Да участвам в тази кампания заедно с моя притяел Александър Уанг е още едно вълнуващо преживяване.", коментира красавицата.
"Колаборацията с Магнум и заснемането на кампанията с Бела е едно по-различно за мен изживяване. Радвам се, че показваме на хората малките удоволствия от живота. Нямам търпение да представим рекламата на фестивала в Кан", споделя дизайнерът Александър Уанг.
В миналогодишната кампания взеха участие Кара Делевин и Джереми Скот. Моделът беше облечен с творения на Moschino. Марката по този повод създаде и лимитирана колекция чанти за сладоледения гигант.
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви