Прочут италиански дизайнер гостува у нас по покана на Ariston S
Монобранд бутик с изцяло обновена концепция на модна къща Аристон С ще отвори врати началото на следващата година. Вътрешно архитектурните решения са дело на Antonio Venturella - архитектурното бюро, което разработва интериорните проекти за марката, като новата монобранд концепция стриктно ще се следва за магазините в и извън страната. В бутиците ще се предлагат колекциите Ariston S, a’s и a’smove. Известното италианското студио беше предпочетено пред други емблематични и вече доказали се в тази област дизайнери, заради своите постижения в областта на интериорните решения. Другата голяма новина е, че Аристон С е първата българска компания в сферата на модния бизнес, която ще стартира национална кампания, с която ще предложи франчайзингова бизнес концепция на своите партньори.
На пресконференция в хотел Хилтън специален гост беше италианският дизайнер Антонио Вентурела, който представи проекта за новата концепция, която напълно отговаря на повишените изисквания за комфорт и иновативност, подвластни на изменчивостта в модата. Дизайнът включва оптимално използване на вътрешното пространство, което се отличава с чистота на формите, практичност, ненатрапващи се детайли, нежност, топлина, скрити в червения цвят на логото, подчинени на една обща идея и силна интернационална маркова идентичност.
Интериорът представлява необикновена комбинация от гранит за пода, бели и червени стени с ефект на лак, както и акценти на маслиново дърво.
Не случайно за създаване на атрактивна и стимулираща shop концепция Аристон С избра италианско дизайнерско студио, което до момента е участвало в проекти на редица световно известни марки, като Goldpfeil, Lancaster, Douglas и Adams – парфюмерии, HUGO BOSS, BMW – луксозни шоуруми, търговски комплекси Sinn Leffers, Baltz, в които се помещават марки като Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Lacoste, Gerry Weber, BRAX, бижутерия Christ. „Решихме да работим именно с Antonio Venturella , защото смятаме, че чрез интернационалната концепция, която ни предлага студиото, магазините на Аристон С могат да бъдат подобаващо атрактивни, а продуктите – отлично представени.”, коментираха от компанията.
„Стремежът ни е да създадем атмосфера, в която архитектурата и интериорните решения помагат за представянето на колекциите в модерен, фин и достъпен за клиентите начин. Монобранд концепцията открива пътя и засилва конкурентността на компанията на международен пазар. В лицето на Аристон С, България ще има свой представител на европейската модна сцена”, сподели Антонио Вентурела.
Снимки:
1. Антонио Вентурела по преме на презентацията за новата монобранд концепция на магазините на Аристон С
2. Вентурела позира заедно с Глория, новото рекламно лице на a's fashion for living за сезон пролет-лято 2009.
3. - 4. Моменти от пресконференцията
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви