Яненка Люцканова стана лице за Европа на италианска марка бижута

* Мейкингът на ексклузивната фотосесия ще се завърти в ефира на Fashion TV

Яненка Люцканова стана лице на Zoppini за ЕвропаМисис България 2003 Яненка Люцканова, която е и трета в конкурса Мисис Свят, стана новото лице на италианската марка бижута Zoppini за Европа.

Предложението дошло още в началото на годината от представителя на Zoppini Марио Торе, като първоначалната идея била атрактивната българка да украси рекламите им в България. След като обаче собственикът на Zoppini Симеоне Уголини видял нейни снимки, решил, че тя трябва да представя марката в цяла Европа.

Сесията беше реализирана по време на Седмицата на модата в Милано. За ефектната визия на Люцканова се погрижи екип от 14 души, сред които модният фотограф на Vouge accessories Дарио Плозер и стилистът Лука Стефанели.

От 1 декември в ефира на Fashion TV ще се завърти премиерно и филм, показващ мейкинга на фотосесията.

„Това е голяма чест за мен, защото за първи път българка стига толкова далеч в модната си кариера в Европа”, споделя Яненка.

В момента, за шеста поредна година, тя се занимава с организацията на конкурса за най-красива омъжена българка Мисис България, който ще се проведе на 27 декември в предаването „Огледала” по bTV. Тогава ще стане ясно и коя ще е най-достойната дама, която ще представи страната ни на конкурса Mrs World.