Яненка Люцканова стана лице за Европа на италианска марка бижута
* Мейкингът на ексклузивната фотосесия ще се завърти в ефира на Fashion TV
Мисис България 2003 Яненка Люцканова, която е и трета в конкурса Мисис Свят, стана новото лице на италианската марка бижута Zoppini за Европа.
Предложението дошло още в началото на годината от представителя на Zoppini Марио Торе, като първоначалната идея била атрактивната българка да украси рекламите им в България. След като обаче собственикът на Zoppini Симеоне Уголини видял нейни снимки, решил, че тя трябва да представя марката в цяла Европа.
Сесията беше реализирана по време на Седмицата на модата в Милано. За ефектната визия на Люцканова се погрижи екип от 14 души, сред които модният фотограф на Vouge accessories Дарио Плозер и стилистът Лука Стефанели.
От 1 декември в ефира на Fashion TV ще се завърти премиерно и филм, показващ мейкинга на фотосесията.
„Това е голяма чест за мен, защото за първи път българка стига толкова далеч в модната си кариера в Европа”, споделя Яненка.
В момента, за шеста поредна година, тя се занимава с организацията на конкурса за най-красива омъжена българка Мисис България, който ще се проведе на 27 декември в предаването „Огледала” по bTV. Тогава ще стане ясно и коя ще е най-достойната дама, която ще представи страната ни на конкурса Mrs World.
09.05.2009 10:48 - pi
малко е страшничка на живо
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви