Сесил Каратанчева дебютира с a’smove на US Open

Аристон С подписа договор за спонсорство с младата българска тенисистка

Сесил Каратанчева дебютира с a’smove на US OpenEдна от най-големите модни къщи у нас – „Аристон С”, стана спонсор на талантливата тенисистка Сесил Каратанчева. Дни след като се завърна от участието си в престижния US Open, който е последния турнир от Големия шлем, младата надежда оповести, че е подписала двугодишен рекламен договор с известната българска модна марка a’smove. Именно на откритото първенство на САЩ, тя за пръв път игра с логото на компанията, която реши да я подкрепи след дългото й отсъствие от сцената на професионалния тенис.

Четвъртият и последeн за годината турнир от Големия шлем е състезанието по тенис с най-голям награден фонд и се провежда в световния финансов и моден център - Ню Йорк. Именно там „Аристон С” направи своя дебют отвъд океана, а a’smove стана първата родна модна марка, рекламирана на един от най-престижните тенис-турнири в света. Каратанчева ще вземе участие в рекламната кампания на a’smove и ще стане първият глобален посланик на марката.

Сесил Каратанчева дебютира с a’smove на US OpenСесил Каратанчева дебютира с a’smove на US Open

Надеждата на българския тенис, достигнала четвъртфинал на „Ролан Гарос” и обявена за една от най-проспериращите тенисистки, се завърна на корта през януари след двугодишно принудително отсъствие поради наказание. Сесил отново демонстрира отлична игра и за 6 месеца се изкачи в световната ранглиста по тенис с 222 позиции, като сега заема 160-то място и дава сериозна заявка за своето завръщане в големия тенис.

Сесил Каратанчева дебютира с a’smove на US OpenСесил Каратанчева дебютира с a’smove на US Open