НОВА ЕРА ЗА НОВО ЕГО – Новата колекция на Sergio Tacchini за пролет-лято 2009
Най-голяма компания за търговия със спортни стоки на българския пазар Спорт Депо проведе модно ревю във връзка с представянето на колекцията на Sergio Tacchini за пролет-лято 2009.
Известната в цял свят италианска компания оторизира Спорт Депо като изключителен представител на марката за България от 2009 год. Модното ревю се проведе в централната сграда на Спорт Депо в Бизнес Парк София в присъствието на медии и представители на спорта в България. Красимир Цонов, собственик на фирмата, сподели, че има за цел световната марка да стане достъпна за повече хора, като в магазините ще бъдат пуснати колекции от ниския, средния и високия ценови клас.
Sergio Tacchini е обличала през годините едни от най-популярните спортисти на планетата като Пийт Сампрас, Мартина Хингис, Джон Макенроу и др. Колекцията Пролет/Лято 2009 освен традиционните тенис облекла, ще акцентира и на представя и Sport (тенис, лайфстайл и яхтинг облекла) и Leisure.
Марката носи в себе си спортен дух, символ на италианско качество, стил и вкус. Колекциите са с изчистен и елегантен стил.
Таргета на марката са мъже и жени между 30-60 години, с подчертан интерес към спорта и ефективно прекарване на свободното време, с подчертан вкус към изчистения стил.
Жан Люк Батиля - изпълнителният директор на Sergio Tacchini е с дългогодишен опит в сектора, преди всичко в италиснаския спортен ас - Lotto през 90-те, в Diesel, където осем години заема различни позиции, последното от които е управляващ директор на италианския клон.
Мауро Талиани, моден дизайнер работил с Hugo Boss и Calvin Klein се присъединява към Sergio Tacchini като творчески директор.
От 2009 година веригата мултибранд магазини Sport Depot, както и специализрани монобранд магазини ще предлагаt на потребителите богата селекция от облекла за спорта свободното време на Sergio Tacchini.
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви