Българската натурална козметика взе превес на изложението Arena of Beauty Professional
От години родното производство в козметиката се радва на изключителна популярност. Много българки вече предпочитат нашите натурални кремове, масла, лосиони и елексири с доказано качество пред големите чужди марки. И това не е само заради по-нормалните за нашите възможности цени, но и поради техните предимства, проверени при ползването им.
Именно това обяснява успеха на международното изложение Arena of Beauty Professional в залите 5 и 6 на Интер Експо Център, на което се представят производители и вносители в търсене на нови професионални партньорства и пазари в секторите: грижа за кожата – лице и тяло, козметика за косата и фризьорство, грижа за ръце и нокти, грим, SPA & Wellness, лична хигиена – козметика ,естетична медицина, обзавеждане и оборудване и др., предаде репортер на БГНЕС.
Последен ден на изложението, но програмата е пълна и посетителите са в неспирен поток. Защото каквито и времена на трудности да изживява, българската жена доказа, че винаги държи на външния си вид, а усилията, които полага са достойни за уважение.
"Днес един от акцентите е конкурсът за грим в две категории, където участниците се конкурират в булчинския грим, а креативната тема е „Герой на Тим Бъртън”, която е впечатляваща с костюмите си, разказа ни един от организаторите- Денислава Стойкова. Демонстрираме и масажи в 5-та зала, където специално е монтиран и басейн. Специфичните масажи са комбинация от шиацу техниките, но приложени във водна среда", продължи тя.
Нашата козметика е изцяло натурална, базирана на масла и олиа, в нея няма дори и капка вода, няма и консерванти, сподели пред БГНЕС Неделина Иванова, която се занимава с изработката на нови продукти във фирмата. В тях те залагат на чистотата, няма никакви петролни, синтетични и химични деривати. Техните кремове и елексири хидратират и подхранват кожата, за да бъде тя еластична и мека. Именно в това са предимствата на натуралните продукти, които са изцяло сертифицирани - гаранция за безопасност, допълни Неделина Иванова. Компанията им има износ в над 30 държави и потребителите вече ги познават добре, макар че на българския пазар са отскоро. Най-търсените им серии са за лице и за коса.
Срещнахме пред щанд и Мариела Тотева, маркетинг мениджър в компания за натурална козметика. Тя смята, че в българската козметика вече работят утвърдени специалисти, с голям опит. Имаме и иновации с използването на безценните ни етерични масла, които имат много добър ефект върху кожата на всяка жена, допълни тя. Маргарита Тотева смята за предимство близката връзка на фирмата с клиентите, осъществяват активно обратната връзка, което големите козметични гиганти рядко правят. Независимо от скромния ни ресурс в промоционални кампании, в големите постери, клипове и спотове, енергията ни отива повече в нови и качествени разработки, каза тя. Най-хубавите им продукти, които най-много се купуват, са елексирите от арган и макадамия – сухо масло и арган и акадамия - натурален еликсир. Те са ефективни за кожата на деловите жени и забързани дами, а и за всички останали, които се борят с бръчките. В част от тях има и витамин Е, който заедно с другите съставки успешно хидратира кожата през лятото и през зимата.
Екатерина Тодорова е управител на компания, която тази година представя на българите световно известния метод Green peel, създаден преди повече от 60 г. от Кристина Шрамек, развит по-късно от нейната дъщеря. Революционното в него е, че пилингът е 100% натурален, използват се само растителни екстракти и той няма странични въздействия, за разлика от химичните пилинги, поясни тя. Т.е. няма киселини, няма агресивно въздействие върху кожата, а се стимулира по естествен начин имунната система и регенерацията на клетките в дълбочина. Този метод у нас е отскоро, от месец септември и тепърва предстоят кампаниите, но ще се разпространява в мрежа в по-добрите козметични салони. Защото изисква специална сертификация, за да могат козметиците да работят с него.
Дните на изложението са изключително добре посетени от професионалисти и от останалата публика-предимно жени, защото не само се предлагат нови и вече утвърдени продукти, но и дават подробна информация за правилното им използване.
БГНЕС
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви