„Цветовете на бялото” от Българското гурме общество

На 24.04.2008 г. (четвъртък), от 13.00 ч., в пиано-бара на Гранд Хотел София се състоя второто тематично събитие на Българско гурме общество. То бе под надслов „Цветовете на бялото от Българско гурме общество”. Официално беше открит сезонът на белите вина.

Събитието премина под знака на бялото вино и морските деликатеси. Вината бяха от серията на Katarzyna Estate. Подбраните деликатеси бяха от продуктовата гама на търговската марка Силвекс. Сомелиерът Таньо Шишков, маркетинг мениджърът на Белведере България и енолог на Katarzyna Estate Галина Нифору и главният готвач на Гранд Хотел София Цвети Йорданова се погрижиха за гурме представянето.

Всяко едно от съчетанията на вино и ястие беше представено визуално с цветове, провокиращи нестандартни решения за грим. Момичета с уникален макиаж презентираха съчетанието на съответните продукти, които стоят в основата на четири стилистични концепции. Всяка една от тях разкриваше цветовите характеристики на презентираните вина.

Българското гурме общество

Тенденциите, които специалистите на Българско гурме общество налагат, са една нова култура, наречена Gourmet of Sense (Гурме на сетивата). След първото събитие, на което на медии и членове бяха презентирани цветни аранжировки, оставящи спомен от аромати, сега представихме нестандартни визуални решения при грима. Една от задачите, която си поставят професионалистите, създаващи гурме аранжировките, е да доставят пълно удоволствие от дегустирането на презентираните продукти.

Снимка:

Г-н Станислав Радославов - секретар на Българското гурме общество и г-н Таньо Шишков - председател на обществото с модели, показващи четирите тематични грима