Туитче, туитче от стената, кажи как се справя той с парата
* а и тя също
По думите и емотиконите, употребявани в Туитър, може да се определи дохода на съответния ползвател в социалната мрежа.
До този извод са стигнали, след дълги наблюдения, Даниел Пиетро и неговият екип от Центъра по позитивна психология към Филаделфийския Университет в Пенсилвания. Изследователите са работили съвместно с университета "Джон Хопкинс" в Балтимор и свои колеги от Лондон и Кеймбридж.
Обект на техните анализи са били десетки хиляди постове, брой приятели, образование и изразени емоции чрез Туитър. "Открихме, че броят на туитовете е в корелация с изразените радост или страх, а начинът на туитване е във връзка с креативните способности на съответния юзър и в частност с доходите му", гласи заключението на изследователите.
"Открихме и че хората с ниски доходи са основни жени - млади и афро-американки. Те ползват весели емотикони твърде често и понякога дори без основание. В същото време хората с високи доходи изразяват по-малко емоции в туитовете си, придържайки се към неутрално поведение, с изключение на емотикони, изразяващи гняв, страх, тъга", допълват от екипа.
БГНЕС
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви