Първият български аутлет събра над 30 марки, намалени с до 70%
Над 30 световни марки и реални целогодишни намаления до 70% предлага първият български аутлет център, който отвори в петък. “Принцес Аутлет Център” се намира в столичния квартал „Младост” IV в сградата на бившия „Кореком” до супермаркет „Хит”.
„За първи път на едно място – в приятна, леснодостъпна среда с паркинг - клиентите могат да намерят колекциите на марки като Adidas, Playlife, Replay, Rifle, Hot Spot, Toi&Moi, Gola, Camper, Shoe Art на съвсем достъпни цени”, обясни Ралица Бисерова, представител на управляващата аутлета компания Investa Property Solutions. По думите й търговският микс залага на конфекцията и аксесоарите, но заради целевите групи в района е предвиден и магазин за детски стоки.
Първият аутлет център в България е разположен на два етажа. Общата разгъната площ на сградата е 12 600 кв. м. Предвидени са 120 паркинг места. На първия етаж се намират магазините, а в сърцето на сградата е разположено модерно кафене.
Най-големият магазин в сградата, около 1000 кв.м., е отдадено на италианските GruppoFiori, които представляват близо 15 чужди брандове и са специализирани в аутлет търговия на Балканите. Под шапката на GruppoFiori на двойно по-ниски цени у нас влизат Carpisa, Ferrone, Onix, Talco, Shake, Valentino bags, RoccoBarocco, Bon Bon, Oxer, David Mayer, Guts, Brooks. Магазините ще се зареждат с нова стока минимум два пъти месечно.
На втория етаж на Центъра, на площ от над 3500 кв.м., е разположен Fun City - най-голямата зона за развлечения в София: боулинг с 15 ленти, ротативки, дартс, над 100 вида електронни и видео игри, стимулатори, детски кът с възможност за организиране на празници и ресторант. Като подарък за първите клиенти през първите 3 дни след откриването на центъра боулингът и игрите във Fun City са безплатни.
Ресторантът на втория етаж е дело на собствениците на "Под липите" и "Талисман" и ще бъде втори от веригата Fancy - концепция, направена специално за молове, приложена за първи път в City Center Sofia.
Инвеститор в първия аутлет център е „Кореком Принцес” AД, а за управлението му отговаря Investa Property Solutions, които управляват City Centre Sofia. „Кореком Принцес” АД е вложила в проекта над 5 милиона евро. Реконструкцията отнема около 2 години. Ще бъдат открити около 300 нови работни места. Компанията-мениджър Investa Property Solutions има богат опит в управлението на търговски центрове, а в портфолиото й са първите молове в България, Румъния и Македония.
“Квартал “Младост” е избран за изграждане на аутлет мола, тъй като не е в ценъра на града, а в същото време е много комуникативно място”, заяви Асен Асенов, Изпълнителен директор на „Кореком Принцес”. „Локацията ще става все по-атрактивна с оглед на метрото, което ще минава под магазина, и на намиращото се в близост Околовръстно шосе”, допълни той. Аутлет центърът е в непосредствена близост до „Бизнес парка”. Подземен гараж, детски площадки и озеленяване на района са в плановете на инвеститорите.
Аутлет концепцията е изключително успешна в цял свят. Стартирала през 1988 г. в САЩ, тя съществува във всички развити страни и засяга всички известни марки. Аутлетите са местата, от които изгодно могат да се купят дрехи от колекции на големи модни брандове. Характерно за аутлет центровете е, че те предлагат повече стоки и по-голямо разнообразие, зареждат по-често и по този начин могат да си позволят стартова отстъпка от 50%. „Аутлет практиката дава чудесна възможност за качествено пазаруване на ниска цена”, заяви водещата на предаването „Огледала” по вtv Радост Драганова. Аутлет центровете имат голям потенциал и поради факта, че все повече ще се ограничава контрабандата на продукти-имитация.
“Принцес Аутлет Център” ще работи без почивен ден от 10.00 до 22.00 часа. Зоната за развлечения е с удължено работно време и ще затваря в 1 часа след полунощ. Към датата на откриването “Принцес Аутлет Център” е отдаден на 100 %.
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви