„Парад на модата” в Сити Център София
От 31 октомври до 4 ноември в Сити Център София се проведе модна фиеста под мотото „Парад на модата”. В рамките на парада Сити Център София представи актуалните посоки в модата за сезон есен/зима 2007 – 2008 година. За два дни 52 световни марки начертаха тенденциите, показвайки дрехи, обувки и аксесоари.
На официалното представяне на модното ревю, което се състоя на 3 ноември 2007 година бяха показани дрехи на Stefanel, Luisa Spagnoli, Kookai/Fornarina, Cat Walk, Sinequanone, Raxevsky, Guy Laroche, Andrews fashion studio и бижутата на Altinbas, Youno, Luxury Collection. Вечерта завърши с дефиле на модна къща Guy Laroche Paris с уникални вечерни рокли, познати ни от червения килим на Оскарите.
За професионалното и атрактивно представяне на колекциите се погрижиха моделите от модна агенция X-ground и специалистите от салони „Вог вижън” на топ коафора Митко Дамов. Водещ на модното шоу, „Парад на модата” беше Герасим Георгиев – Геро.
Верен на своите клиенти CCS, организира „Парад на модата” не само, за да улесни своите посетители в избора на най-подходящите за всеки облекло, грим и прическа, но и за да създаде комфорт, а и достатъчно време за избор на подаръци, преди наближаващите Коледни и Новогодишни празници.
„Парад на модата” се осъществи с подкрепата на „Нокия България”, „Конгрес инженеринг” и агенция „Приказен ден” и на медийните партньори списанията ОК!, Грация и Joy и предаването «Огледала” по BTV.
Сити Център София e първия мол в България, който обединява 100 магазина за дрехи, бижута, мебели, бельо и аксесоари, супермаркет, аптека, оптика, фризьорски салон, химическо чистене, 6 кинозали, суши бар, пицария, италиански ресторант, шоурум за техника, банка, фотостудио, представителства на основните телеоператори, coffee shop, заведения за бързо хранене.
Молът разполага с един открит и два закрити паркинга с общ капацитет от 500 паркоместа. На територията му се намира и шоурумът на Maseratti.
Работното време на комплекса е съобразено с ритъма на клиентите - магазините работят от 10 до 22 часа, а заведенията, киното и паркинга – до 2 след полунощ.
Наред с добре познатите вериги Technomarket и Piccadilly, чрез представителствата си в City Center Sofia за първи път на българския пазар влизат Marks&Spencer, Coffee Heaven, Women’Secret, Рastarito Restaurant, Leonardo, Spingfield, Toi&Moi, Pasabahce, Sinequanone, Steilmann, Guy Laroche, Faram, Reflections, Truassardi Jeans.
През 2006 година Сити Център София спечели наградата на публиката в престижния конкурс „Сграда на годината”.
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви