Made-to-order - бъдещето на българската шивашка индустрия
На 15 май във фабриката  за мъжки костюми Ричмарт в Русе се състоя  кратка конференция за бъдещето и  потенциала на шивашката индустрия в  България. Мартин Йорданов, собственик  на Ричмарт и бизнес консултант, представи  системата made-to-order и как тя може да даде  предимство на българската шивашка  индустрия. Made-to-order представлява  производство без ограничение на  минималните количества и бърза доставка  до Европа. Това ще помогне българските  шивашки фирми да са по-конкурентноспособни  спрямо фирмите в Далечния Изток.

Мартин Йорданов (Ричмарт), журналиста Румен Николаев и собственика на текстилно предприятие "Пирин-Текс" Бертрам Ролман
В конференцията взеха  участие фирми членове на БАПИОТ, които  подкрепиха и друга оригинална идея за  помощ на българската индустрия -  популяризиране на България чрез  българските танци, които са уникално  богатство за целия свят със своите  неравноделни тактове.

Румен Николаев и Мартин Йорданов

Торта RICHMART

Аделина Иванова, ПР на Ричмарт, представя мъжки сака с подплата българското знаме
По покана на УС на БАПИОТ  в събитието взе участие и г-жа Даниела  Везиева, зам. министър на Министерството  на Икономиката. Тя също подкрепя и  подпомага идеята на 24 май всички българи  по света да излязат с най-новите си дрехи  и да изиграят едно българско хоро, а  после да пуснат клип в Интернет с надпис  "Аз харесвам българските танци".  Целта е България да стане популярна и  разпознаваема в цял свят с българските  танци, а съответно това да доведе до  положително отношение на чужденците  към българските продукти и услуги.

Даниела Везиева, зам. министър на Министерството на Икономиката
Срещата продължи с  обиколка на фабриката за мъжки костюми,  а служителите на фирмата вдигнаха  градуса на настроението с няколко  български хора.




  Снимки: ©  Fashion.bg  





 
 






















Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви