Как модата помага на фолклора
Кампанията на Richmart Vintage за популяризиране на българските фолклорни танци и на България става все по-мащабна. Тя е много интересна поради факта, че няма конкретни ограничения, а всеки може да реализира собствената си идея, за да я подкрепи. Организаторите от Ричмарт дават множество предложения, но всеки може да направи това, което смята за най-подходящо. Идеята е на 24 май в целия свят да се заговори за България в положителна светлина. А в дългосрочен план целта е магията на българския фолклорен танц да завладее целия свят, а по този начин да се популяризира и нашата страна!
Българският фолклор е най-богатият в ритмично отношение фолклор в света. Той е важен принос в музикалната култура на Европа и света. Това невероятно богатство не трябва да остава скрито. Според специалисти българският фолклор е това, в което България е световен лидер.
По наблюдения на професионалните танцьори, българските фолклорни танци въздействат положително на здравословното състояние на човека. При танцуващите активно изключително рядко се срещат ракови заболявания и гръбначни изкривявания. Ако това наблюдение получи научна обосновка, то би предизвикало световен интерес към българските фолклорни танци.
Но за да се постигне това, индустрията трябва при всяка възможност да популяризира българския фолклор. Българската мода вече подаде ръка на фолклора, като български фирми и дизайнери го включват в своите колекции и ревюта.
Приканваме всички български модни марки да ни изпращат информация за това как са подкрепили българския фолклор, като ние ще публикуваме информацията във Fashion.bg Пишете ни на адрес office@fashion.bg
Основната идея е фолклорът да се качи на модните сцени като присъства в ревютата на българските дизайнери и модни къщи.
Ричмарт и Fashion.bg работят и за обединяване на фирмите от българската модна индустрия, като каним всички модни марки и дизайнери, които имат интерес да участват в модни изложения и ревюта в чужбина, да пишат на адрес office@fashion.bg. Целта е да се организират съвместни шоуруми в различни държави, да се отпечатват общи рекламни каталози и да се рекламират заедно българските модни марки. Ще бъдат организирани и модни ревюта с участието на танцьори на фолклорни танци. "Проектът ще бъде финансиран от самите участници, но техните разходи ще бъдат значително по-малко, ако се обединят", смята Мартин Йорданов, собственик на фабриката за мъжки костюми Ричмарт, която редовно присъства на модни изложения по целия свят. Най-атрактивните изложения, на които българските марки могат успешно да бъдат представени са в Брюксел, Дюселдорф, Берлин, Копенхаген, Париж, Лондон, Амстердам, Виена, Москва.
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви