Национален конкурс за видео клипове на народни танци и мода
Richmart Vintage

* Народните танци навлизат на модните подиуми, дискотеките и клубовете

Неотдавна хип-хоп изпълнителя Кристо представи най-новата си песен "Fast Life" и клипа към нея, в който участват различни танцьори, сред които новата формация Richmart - мъже, танцуващи български народни танци върху хип-хоп музика. Режисьор на клипа е Кристо, а танцът е обработен чапраз, хореографиран от Христо Димитров, известен като създател и продуцент на много проекти в българския национален фолклор.

Национален конкурс за видео клипове на народни танци и мода
Richmart Vintage

Вдъхновени от българския народен фолклор, от водещата фирма за производство на мъжки костюми Ричмарт организират Национален конкурс за народни танци и мода Richmart модна фиеста, в който може да се включи всеки, обичащ народните танци и модата. Вижте защо:


RICHMART VINTAGE
НАЦИОНАЛЕН КОНКУРС ЗА:

* ВИДЕОКЛИПОВЕ - НАРОДНИ ТАНЦИ И МОДА
* ДИЗАЙНЕРИ - В СВОИТЕ МОДЕЛИ ДИЗАЙНЕРИТЕ ТРЯБВА ДА ИНТЕРПРЕТИРАТ БЪЛГАРСКИ НАРОДНИ МОТИВИ И СИМВОЛИ


Основната идея е да се демонстрира уникалността на българския фолклор, който може да бъде представен по нов начин.

RICHMART VINTAGE ЦЕЛИ ДА СПОМОГНЕ УТВЪРЖДАВАНЕТО НА МАРКАТА "MADE IN BULGARIA".

Организатор: RICHMART - най-модерната фабрика за мъжки костюми по поръчка в Европа

Консултанти:
- Христо Димитров - български хореограф и режисьор, известен като създател и продуцент на Национален фолклорен ансамбъл "Българе";
- PR консултант Професор Любомир Стойков - председател на Академията за мода, медиен и моден експерт;
- Кристо - хип-хоп изпълнител, който подкрепи народните танци в новия си клип "Fast Life";
- Национална импресарска мрежа София.


І. КОНКУРС RICHMART VINTAGE ЗА ВИДЕОКЛИПОВЕ - НАРОДНИ ТАНЦИ И МОДА

1. Цел:

А) да популяризира българските народни танци в България и чужбина.

Б) да даде възможност за изява на танците на нови сцени:

- българските народни танци да участват в ПРЕДСТАВЯНЕТО НА КОЛЕКЦИИ НА МОДНИ РЕВЮТА;

- българските народни танци да участват в МУЗИКАЛНИ ВИДЕОКЛИПОВЕ НА СЪВРЕМЕННА МУЗИКА;

- народните танци да намерят място в ДИСКОТЕКИ И КЛУБОВЕ;

- народните танцови състави да затвърдят своите участия на АБИТУРИЕНТСКИТЕ БАЛОВЕ;

- народните танцови състави да затвърдят своите участия на СВАТБЕНИТЕ ТЪРЖЕСТВА;

- народните танцови състави да затвърдят своите участя на ФИРМЕНИ ПАРТИТА И РЕКЛАМНИ КАМПАНИИ.


Национален конкурс за видео клипове на народни танци и мода
Richmart Vintage


2. Задължителни условия за клиповете, участващи в конкурса:

А) ВРЕМЕТРАЕНЕ НА КЛИПА - ОТ 0.5 ДО 4 МИНУТИ;

Б) ВИД НА ТАНЦА - БЪЛГАРСКИ ФОЛКЛОРЕН ТАНЦ /ПО ИЗБОР/

В) ВИД НА ОБЛЕКЛОТО НА ТАНЦЬОРИТЕ - СЪВРЕМЕННИ МОДНИ ОБЛЕКЛА, А НЕ НАРОДНИ НОСИИ:

- за мъжете танцьори - класическо сако или костюм /без вратовръзка, с вратовръзка или с папионка; за идея - погледнете добавените снимки и клипове/

- за жените танцьори - модерно облекло

Г) ВИД НА МУЗИКАТА - ДВА ВАРИАНТА

- БЪЛГАРСКА ФОЛКЛОРНА МУЗИКА

- ВСЯКАКВА МОДЕРНА МУЗИКА /ХИП-ХОП, РОК, ПОП, ДЖАЗ И ДР./, НА КОЯТО СЕ ИГРАЯТ БЪЛГАРСКИ НАРОДНИ ТАНЦИ



3. Допълнителна информация за конкурса RICHMART VINTAGE - ВИДЕОКЛИПОВЕ ЗА НАРОДНИ ТАНЦИ И МОДА:

А) Общ награден фонд - 10 000 лв /разпределен в 5 кръга/:

За най-добрите клипове за януари - 2 000 лв

За най-добрите клипове за февруари - 2 000 лв

За най-добрите клипове за март - 2 000 лв

За най-добрите клипове за април - 2 000 лв

За най-добрите клипове за май - 2 000 лв

Б) победителите в конкурса ще получат покана за участие в национално турне на хип-хоп изпълнителя Кристо;

В) победителите от всеки месец ще получат покана да участват на заключителния етап RICHMART VINTAGE на реални сцени, където ще представят модни колекции на дизайнери;

Г) победителите в конкурса ще получат публикация в сайтовете на нашите медийни партньори;

Д) В Конкурса ще се оценяват клипове от следните категории:

- Клипове на професионални танцови групи

- Клипове на самодейни състави или любители

- Клипове, направени на сватбени тържества

- Клипове, направени на абитуриентските балове

Е) Няма ограничен брой на участниците във видеоклипа

Ж) Участие в конкурса могат да вземат българи, живеещи както в България, така и в чужбина, и чужденци, които танцуват български народни танци. Без ограничение във възрастта.


Конкурсът RICHMART VINTAGE е част от голям проект с цел популяризиране българските народни танци в световен мащаб. Нашата голяма идея е да се постави фокус върху един танц от всяка фолклорна област /Добружанска, Шоплука, Мизия, Тракия, Родопи, Македония/ и да се даде възможност цял свят да опознае нашето народно творчество. Цял свят познава Сиртаки, Танго, Ча Ча, Румба, Салса, така ние "ако се обединим в една обща цел може да постигнем същата популярност и нашата КОПАНИЦА да се танцува в Буенос Айрес" /по интервю на Христо Димитров за Нова ТВ/.

ЗА УЧАСТИЕ

Изпращайте Вашите видеоклипове на Facebook страница Richmart LTD - можете да ги качите като файл или да ги публикувате в YouTube.com и да добавите линк.

Ако желаете да участвате като спонсор на конкурса, можете да пишете на организаторите на адрес office@richmart.eu


II. КОНКУРС RICHMART VINTAGE ЗА ДИЗАЙНЕРИ - В СВОИТЕ МОДЕЛИ ДИЗАЙНЕРИТЕ ТРЯБВА ДА ИНТЕРПРЕТИРАТ БЪЛГАРСКИ НАРОДНИ МОТИВИ И СИМВОЛИ.

1. Цел - да се популяризират българските народни мотиви, защото това е нашето национално богатство.
Pierre Cardin /световно известен дизайнер/ се прекланя пред българския фолклор и смята, че българската национална носия е шедьовър в модата, какъвто той не би могъл да създаде (от интервю на проф. Любомир Стойков при посещение на Pierre Cardin в България).

2. Изисквания към дизайнерите - в своите модели дизайнерите трябва да интерпретират български народни мотиви и символи.

3. Категории на облеклата:
а) мъжки костюми, сака и палта;
б) дамски сака и палта;
в) детски и тинейджърски сака и костюми.

4. Имат право да участват:
а) дизайнери ученици;
б) дизайнери студенти;
в) самостоятелни дизайнери;
г) фирми за мода;
д) българи, живеещи в България и чужбина, както и чужденци, които използват български мотиви и символи в своите модели.

5. Всички участници в конкурса ще получат реклама от нашите медийни партньори.

6. Общ награден фонд за конкурса: 5 000лв

7. Изпращайте заявка за участие в конкурса RICHMART VINTAGE ЗА ДИЗАЙНЕРИ до края на месец март 2015.


Изпращайте своите заявки за участие на Facebook страница Richmart LTD


Медийни партньори:

Национален конкурс за видео клипове на народни танци и мода
Richmart Vintage


*** Търсим нови спонсори и медийни партньори

РичмартВсички, които харесват този проект и искат да го направят по-мащабен и наистина света да разбере за нашите уникални танци, да се чувства свободен да го сподели.

Ще бъдем щастливи да подкрепите проекта !

"БИЗНЕСЪТ МОЖЕ ДА СЕ РАЗВИВА ДОКАТО СЕ ПРАВИ ДОБРО" (Филип Котлър)

RICHMART
Гр. Русе 7000,
ул. Потсдам 10,
PR Специалист: 0882 377 898
Email: adelina.ivanova@richmart.eu
//richmart.org
Facebook: RICHMART LTD