Аристон С откри първия магазин от своята нова монобранд концепция

* Компанията цели да отвори 35 обекта в следващите 18 месеца

На коктейл в град Русе, водещата българска модна къща Аристон С откри първия магазин от новата си монобранд концепция. На събитието присъстваха г-н Николай Синабов, изпълнителен директор на Аристон С, г-н Антонио Вентурела – създател на концепцията, г-жа Юлияна Дончева, лице на Аристон С и търговските партнъори на компанията.

Аристон С откри първия магазин от своята нова монобранд концепция

Г-н Синабов: “Днешният ден е важна стъпка от развитието на Аристон С. Новата монобранд концепция ще бъде един от основните фактори за успех на нашите франчайзинг получатели. Тя ще им позволи да отличат своите Аристон С магазини от български и международни конкуренти. Няма компания в България, която да е подготвила такъв набор от „муниции” за бизнес успех – нова шоп концепция, известно лице като Юлияна Дончева и най-интензивния маркетинг в индустрията ни.”

Аристон С откри първия магазин от своята нова монобранд концепция

Г-н Вентурела разви новата шоп концепция за 6 месеца, като използваните в интериора материали отразяват високото качество на продуктите на Аристон С. Освен камъка и осветлението, които са доставени от Италия, всички използвани материали са произведени в България и предварително одобрени от г-н Вентурела. Г-н Вентурела: „С новата си монобранд концепция, Аристон С ще бъдат не само конкурентни на българския моден пазар , но ще помогнат България да бъде разпозната като сериозен играч на европейската модна сцена.”

Аристон С откри първия магазин от своята нова монобранд концепция

Според г-н Вентурела дизайнът е “креативния труд” във всеки един интериорен проект, защото всеки продукт изисква да бъде представен по уникален начин. Това означава не само да бъде създадена правилната атмосфера, но и всички елементи да бъдат в хармония като в една картина. Дизайнът означава създаване на миниатюрни „сцени” и за най-малките продукти , защото те се продават най-успешно само, когато пасват на заобикалящата ги среда.

При реализирането на концепцията, г-н Вентурела прилага правилата на първокласен визуален мърчандайзинг. Подчинени на принципа “пространството е лукс”, в средата на помощението са разположени малък брой, внимателно подбрани представителни маси за излагане на колекциите.

Аристон С откри първия магазин от своята нова монобранд концепция

Аристон С откри първия магазин от своята нова монобранд концепция

Постоянно променящите се теми на колекциите поставят винаги нови акценти за окото на клиента. Удобната мека мебел в новия магазин подтиква към спокойствие и дава възможност за продължителни модни консултации. Г-н Вентурела: “Чрез новото усещане за пространство е изразена корпоративната идентичност и философия на Аристон С във взаимоотношенията на
компанията с партньори, служители и клиенти. Идеята зад новата концепция може да бъде изразена с мотото – заедно по пътя на успеха!”

Следващите два обекта от новата концепция на Аристон С ще бъдат открити в София.

Снимки © Аристон С