Тенденции при аксесоарите за Пролет/Лято 2022: Голямата пазарска чанта

Докато 2020 и 2021 са годините на сламената чанта, 2022 ще представи голямата пазарска чанта, която ще е хибрид между модерност и практичност. Първоначално голямата чанта, изработена от плат и завършена с две дръжки, сега се предлага в голям набор от форми, цветове и тъ́кани, за да съответства на всеки възможен основен гардероб.

Тенденции при аксесоарите за Пролет/Лято 2022: Голямата пазарска чанта

Отначало пазарската чанта се възприемаше като празно платно, идеално за споделяне на послание към света и марките разбраха това перфектно през последните няколко години. Сега те го използват, за да направят логото си видимо за света и не се колебаят да споделят собствените си идеи с него. През 2007 Аня Хиндмарч беше предшественик, когато пусна своята пазарска чанта „Аз не съм найлонова торбичка“, което смъкна продажбите на найлонови торбички от 10,6 милиарда на 6,1 във Великобритания за малко по-малко от три години. Много привърженици на индустрията последваха примера, начело сред тях беше Louis Vuitton и неговата чанта Neverfull. Съвсем наскоро, през 2018, Мария Грация Киури пусна book чантата на Dior, все още универсална за всеки сезон. За сезона лято 2022 голямата чанта се предлага в металик, релефна бяла кожа и черно-бяла принтирана канава.

Следващият пролетно-летен сезон ще се отклони от романтичните сламени пазарски чанти и ще представи чанти, които са здрави, практични и унисекс, но все още модерни. Те смесват функционалност и стил.

За своята колекция Resort 2022, Салваторе Ферагамо представи няколко големи чанти в оригинална канава, брандирани отпред, както за мъже, така и за жени и с кожени детайли. Egonlab представи своята чанта „Sac de course“ - буквално означаващ „Market Tote“ – с рисунки на зеленчуци и плодове отпред, като целият външен вид е завършен с подобен каскет. Дори Том Браун съпровождаше безупречното си шиене с големи пазарски чанти, конкуриращи се с истинските чанти за супермаркети.

В Nehera платнените пазарски чанти се предлагаха в огромни размери, но естетични. Някои бяха носени около врата и се предлагаха в размери, покриващи цялото тяло. Нина Ричи, от друга страна, показа размери, вариращи от много малки до много големи, като всички се предлагат в ярки нюанси на оранжево, синьо и жълто или избледнелите цветове на залеза.

Кожената версия на Fendi и прозрачната на Philosophy di Lorenzo Serafini са сигурен начин да привлечете вниманието. Американската марка Apolis Global прави пазарски чанти от канава и кожа, които може да персонализирате със свои собствени думи. Независимо дали сте избрали една с името на любимата си марка или такава, която сте персонализирали, ще бъдете готови да споделите посланието си със света за сезона пролет-лято 2022. Това е всичко за пазарската чанта.